10 Nisan 2015 Cuma

Ben Kimim?


Herkese merhaba.:)
 Bloğumun ismi aklıma sadece bir tomar kağıtla geldi biliyor musunuz? Hepimiz hayatımız boyunca iyi kötü pek çok olay yaşarız. Yeri geldiğinde ezilir büzülürüz, yeri geldiğinde yanıp kül oluruz. Bazense rengarenk güzellikler saçarız etrafımıza. Tıpkı bir kağıt gibi. Aslında amacım bu kadar edebi bir giriş yapmak değildi ama ne olduğunu anlamadan indik derine bir kere işte. Ayrıca bloğumun isminde John Green'in Kağıttan Kentler isimli kitabını okurken blog açma fikrinin aklıma gelmiş olması da etkili olabilir tabi. Bir de bütün bu faso fisonun yanında kitap , dizi, film ve daha nicelerinin yorumunu bu blogda bulabilir ve benimle dilediğinizce gevezelik yapabilirsiniz ^-^

Onun dışında az buçuk kendimden bahsedeyim o zaman. Peki kim bu İlkay? 
Kendini bildi bileli kitaplara tutkun, 
Küçüklüğünde kah peri olduğunun açıklanmasını beklemiş, 
Kah Hogwarts kabul mektubunun yolunu gözlemiş, 
Şimdilerdeyse Hogwarts mektubunun talihsiz bir olaya kurban gittiğini düşünen, 
Garfield'ı idol bellemiş, uykucu
Böyle acayip, kendi halinde bir kız.






8 yorum:

  1. Uykucu muuu al benden de o kadar diyorum :))) Garfield dedin beni benden aldın annemde hep gene yayılmış oturuyor der bana keyif insanı olmak başka :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşasın uyumak o zaman :D Aynen ya bazen biraz rahat olmak gerek, yoksa nereye kadar gider yani ^-^

      Sil
  2. Maraqlı və gözəl olub bloqunuzun adı. Kitab həyatdır. Kitabları doğru anlatmaq həyatın bir çox yönlərini anlayıb bilməklə olur. Yəni dünyagörüşün dərəcəsində kitab yorumluya bilirsən. Gözəl kitab yorumlamaları arzusuyla...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel yazmışsınız. Gerçekten de kitaplar fikirleri, fikirler dünyayı geliştirir. Bloğumu beğenmenize çok sevindim, teşekkürler :)

      Sil
  3. Tamam, anlaşılan vakit geldi... Şimdi bunu açıklamanın tam zamanı... Sen... Bir... Perisin! Ayrıca Hogwarts mektubun bende... Onu ben çaldım. Bu yüzden talihsiz bir olaya kurban gittiği konusunda haklısın, hahaha!

    Evet, seni biraz neşelendirmek istedim. Umarım biraz da olsa başarabilmişimdir :) Madem kimse sana bir peri olduğunu açıklamamış, ben yapayım dedim. Aramızda kalsın lütfen ;) Hogwarts mektubun için de üzgünüm ;) ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyordum! Yıllarca benden bunu gizlediler ama içimdeki his yanılmadı işte :D Ama artık benden geçti sanırım. Hogwarts'a gitmek için fazla yaşlıyım :D

      Sil
  4. Kendi biyografimi okuyorum sandım bir an :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha :D Oysa ben tek olduğumu sanıyordum ^^

      Sil