31 Mayıs 2015 Pazar

Bu ay ne okudum ? | Mayıs Ayı Değerlendirmesi



Herkese merhaba. :)
Bu ay sınavlar nedeniyle anca 7 kitap okuyabildim ki bu bile şu an için bana iyi geliyor. Çünkü bir ara blogta da bahsettiğim üzere o meşhur kitap okuyamama sendromuna yakalanmıştım ama neyse ki geçti gitti. Hatta bu hafta sonu sınavların bitmesinin verdiği rahatlıktan mıdır nedir bilmem 2 kitap bitirdim. Şükür bitirdim de bu ayı batırmaktan kurtardım. -,- Bu ay genel olarak güzel kitaplar okudum. Yani sınavlarım olmasa bir çırpıda rahatlıkla bitebilecek kitaplardı. 

30 Mayıs 2015 Cumartesi

Karanlık Zihinler | Kitap Yorumu

 Herkese merhaba. :)
Şu an karmaşık duygular içerisindeyim. O nasıl bir kitaptır , o nasıl bir sondur öyle ? Hayır yani bu yazarın amacı ne ? Okuyucuları meraktan çatlanmak falan mı ? Neyse lafı fazla uzatmadan yorumuma geçiyorum. Karanlık Zihinler dün gece itibariyle bitmiş bulunmakta. İtiraf etmem gerekirse kitabın ilk yarısında ortalama düzeyde olduğunu düşünmüştüm ve açıkçası ne yalan söyleyim pek etkilkenmemiştim bile. Hatta arkadaşım benden biraz önce başlayıp tam ben okuduğum sırada bitirmişti ve kitabın güzelliğinden söz ediyordu.
Ben de Allah Allah ne var acaba bu kitapta bu kadar diye düşünmeden de edememiştim. Ama özellikle kitabın yarısından sonra böyle bir şeyler oluyor bir şeyler oluyor ki kitabı elinizden bırakamıyorsunuz. Abartısız söylüyorum ki bu yıl okuduğum en iyi kitaplardan biriydi. Hatta biraz daha ileriye gidiyorum ama belki de bu yıl içinde okuduğum en iyi kitaptı. Gerek kurgusu , gerek karakterleri falan tam yerindeydi. Kitabın yarısından sonra gelen ama spoiler vermekten korktuğum için şu an ismini yazmaktan çekindiğim bir karakterimiz içimde var olduğunu bile bilmediğim sadist ruhlu bir İlkay'ı ortaya çıkardı. -,-

Sahaf Macerası | Kitap Alışverişi #3

Herkese merhaba. :)
Farklı bir yazı ile karşınızdayım bu sefer. Bu bir alışveriş yazısı. Aslında kitap alışverişini yoksulluk çektiğim şu dönemde yapmak gibi bir planım yoktu ama arkadaşım saolsun verdiği gazla sahaf arama telaşına düştük ve başarılı oldukta. Macera kotam epey doldu galiba. Sahaf ararken yaşadıklarımız epey bir süre bana yeter de artar bile sanırım. Tabi bu süreçte yeni kitapçılar da keşfettik ve yolda ürün tanıtımı yapan part-time çalışanlarına yer tarifi sormamamız gerektiğini öğrenmiş olduk. -,- Her şeyin bir ilki vardır diyelim. :)
En sonundaysa aradığımız ikinci el

29 Mayıs 2015 Cuma

Oniks (Lux #2) | Kitap Yorumu


Oniks nihayet dün bitti. Gerçekten çok akıcı ve güzel bir kitaptı. Okurken acayip zevk aldım ve çok güldüm. Gerçekten çok güldüğümü biliyorum çünkü okulda boş derslerde okurken sınıftakiler bana tuhaf tuhaf bakmıştı. -,- Buna karşın sınav haftam nedeniyle 10 günde anca bitirebildiğim bir kitap oldu ama sınavlarımın (çok şükür) bittiği şu günlerde okusam 2 güne çok rahat biterdi. 

Kitabın kapağına değinmem hem sizin açınızdan hem de benim açımdan çok da iyi olmaz sanırım. O yüzden en iyisi, o konuya hiç bulaşmamak. Zira ağzımı açarsam, gerçekten susmam.  Ama cidden o atlet ne öyle Allahasen. Çok klişe kaçacak ama tam da dedikleri gibi kamyoncu atletine benziyor. -,-

22 Mayıs 2015 Cuma

Obsidiyen (Lux #1) | Kitap Yorumu


Bloğu yine boşladım farkındayım ama bu aralar lanet olası sınavlar ve aslında başlı başına okul kabusum yüzünden kitap bile okumaya fırsat bulamıyorum. Kitap okuyamama sendromumun tek nedeni sınavlar yani. -,-  Bunun kesinlikle kitapla alakası yok. Obsidiyen o kadar akıcı bir kitap ki; yakın zamanda bu kadar çok güldüğüm bir kitap okumamıştım ki gülmeye ihtiyacım olduğu bu dönemde gerçekten çok iyi geldi. Tipik bir uzaylı dünyalı aşkını konu alan bir kitap değil Obsidiyen. Bence çok daha fazlası. Hele Daemon. Ah o öküzlükleri yok mu ? Kitabı okumadan öncebir kitap karakterine öküz denilmesinin nedenlerini bile ciddi ciddi düşünmüştüm ve okuyunca anladım ki kahretsin Daemon öküz olduğu kadar çekici de. 

10 Mayıs 2015 Pazar

Tatlı Şeytan - Kitap Yorumu

Herkese merhaba. :)
Tatlı Şeytan ' da bitmiş bulunmakta. Şükür bitti.    -,-
Düşünüyorum da bir kitapta bütün karakterler nasıl dengesiz olabilir ? Ama bir türlü işin içinden çıkamıyorum. Zaten kitabın ilk yarısında sinirden Anna'nın o bal köpüğü sarısı lüle lüle saçlarını yolmayı düşleyerek geçirdim yani o derece psikopata bağladım. Kızımız çok temiz , naif , iyi kalpli falan filan da aşırı saf. Hatta saflığı

5 Mayıs 2015 Salı

Zehir Ustası - Kitap Yorumu

Zehir Ustası'nı uzun zamandır okumayı istiyordum. E haliyle beklentimde epey yüksekti ama kitap da zaten beklentilerimi fazlasıyla karşıladı. Kurgusu çok farklıydı. Üstüne anlatımda akıcı olunca bir çırpıda bitti haliyle.
Konuya değinirsem ; Ülke İxia ve Sitia olmak üzere ikiye bölünmüştür. İxia başlarda monarşi ile yönetilirken bu sistem yıkılmış ve ülke komutan tarafından askeri olarak yönetilmektedir. Büyücüler burada hoş karşılanmayıp ülke dışına sürülmüşlersir. Ayrıca nefsi müdafa bile olsa adam öldürmenin cezası idamdır. İşte bu noktada devreye Yelena giriyor. Yelena tam idam edilecekken
ona bir teklif sunuluyor. Komutanın çeşnicisi olursa idam edilmekten kurtulacak. İşte bundan sonra olanlar oluyor.

3 Mayıs 2015 Pazar

THE 100 - Kitap Yorumu

Herkese merhaba. :)
The 100 'de bitmiş bulunmakta. Çevremdeki çoğu kişi bu kitabı okumuştu ve sonunda bende okuyup bitirdim. Genel itibariyle kitabı sevdim. Bir kere konusu özgündü ve bu benim için çok önemli. Neyse kitaptan biraz bahsedersem eğer ; kitap 4 farklı karakterin bakış açışından anlatılıyor. Belammy, Clarke, Glass, Weels. Belammy en sevdiğim karakter oldu çünkü okuyunca anlayacaksınız her karakter biraz biraz bencildi ve bu da benim biraz canımı sıktı. Neyse. Dünya'da yaşanan bir nükleer felaketten sonra insanlar Dünya'yı terk ederek bir uzay gemisinde koloni halinde yaşıyorlar. Bu durum 300 yıl boyunca sürüyor ancak

1 Mayıs 2015 Cuma

Bu ay ne okudum? - Nisan Ayı Değerlendirmesi

Herkese merhaba. :) 
Nisan ayında toplam 9 kitap okumuşum ve okula karşın iyi bir rakam bence. Okuduklarımın içinde Safir Mavi'yi de saydım çünkü onun sadece son 40 sayfasını falan bugün okuyup bitirmiştim. Bu yüzden Nisan ayına girer diye düşündüm. Ayrıca Instagram'da da paylaşımını yaptım. Bakınız tık tık 
Ayrıca ınstagramdan da beni takip edebilirsiniz orada da paylaşım yapıyorum. Bakınız tık tık
 Bol kitaplı günler. :)



Vampir Akademisi 5/4
Hobbit 5/5
Gündüz Ölüsü 5/3
Meleğin Düşüşü 5/5
Küçük Prens 5/5
Efsane 5/5
Göçebe 5/4
Yakut Kırmızı 5/5
Safir Mavi 5/4



Safir Mavi Kitap Yorumu



Safir Mavi'de  an itibariyle bitti ve hemen sıcak sıcak yorumunu yazayım dedim. Bu kitapla kesin olarak favori serilerim arasına girdi zaten bu seri. Aslında konuya nasıl değinmem gerektiğini de bilmiyorum çünkü ilk kitabın devamıydı. Siz en iyisi seri hakkında fikir sahibi olmak istiyorsanız Yakut Kırmızı Yorumu 'na bakın.