17 Ocak 2017 Salı

2017 Klasik Kitap Okuma Maratonu


Herkese merhaba. Belki zaten siz de biliyorsunuzdur bu maratonu. Okuyan Muggle'ın geçen yıl başlattığı Klasik Kitap Okuma Maratonu'na bu yıl ben de katılıyorum. ( Okuyan Muggle'ın 2017 listesi için TIK TIK ) Zaten geçen yıl da maraton yazılarını severek ve açıkçası biraz da imrenerek okurdum :) 
Ve sonuçta bu yıl bu güzel maratona ben de katılmaya karar verdim. Zaten bu aralar acayip derecede klasiklere merak sardım. Bu maratonun da klasiklerden okuma anlamında bana yardımcı olacağına inanıyorum. 


YERLİ

1. Nutuk - Mustafa Kemal Atatürk
2. Çankaya - Falih Rıfkı Atay
3. Saatleri Ayarlama Enstitüsü - Ahmet Hamdi Tanpınar
4. Puslu Kıtalar Atlası - İhsan Oktay Anar
5. Çalıkuşu - Reşat Nuri Güntekin
6. İçimizdeki Şeytan - Sabahattin Ali


YABANCI

1. Anna Karenina - Tolstoy 
2.  Martin Eden - Jack London
3. Ütopya - Thomas More
4. Madam Bovary - Gustave Flaubert
5. Karamazov Kardeşler - Dostoyevski
6. Gazap Üzümleri - John Steinbeck
7. Ölü Canlar - Gogol
8. Bülbülü Öldürmek - Harper Lee
9. Yüzyıllık Yalnızlık - G.G.Marquez
10. Siddhartha - Hermann Hesse


Benim listem şimdilik bu şekilde ama tabiki de yıl içinde oynamalar olacaktır. Zaten bu şekilde liste yapınca muhakkak o listeden sapıyorum. İçlerinde sizin de okuduğunuz veya okumak istediğiniz romanlar varsa düşüncelerinizi yorum olarak bırakabilirsiniz. 
Ayrıca tabiki siz de klasik kitap okuma maratonuna katılabilirsiniz. Şimdilik hoşçakalın. Musmutlu, güzel günler. :)

10 yorum:

  1. Birkaç ortak kitabımız var listelerimizde. Çok kaliteli kitaplar seçmişsin İlkay, umarım hepsini okur, yorumlarını sıcak sıcak bizimle paylaşırsın. Maratona katılmana ayrıca çok sevindim. Listeni hemen yazıma ekliyorum canım :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Listemin içeriğinde senin yorumlarının da birazcık etkisi var aslında ^-^ Gerçekten de çok güzel bir etkinlik, bu etkinliği oluşturduğun için ayrıca teşekkür ederim. Umarım hedeflerimize ulaşabiliriz :))

      Sil
  2. Oo sayımız iyice artıyor, ne güzel^____^
    Listeni tamamlarsın umarım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarıımm :) En güzeli de, maratona katılan kişi sayısı arttıkça okuyacak kitap alternatifi de çoğalıyor ^-^

      Sil
  3. Çok güzel kitaplar seçmişsin, iyi okumalar :)

    YanıtlaSil
  4. Ben de katılıyorum maratona. Listemi de bugün yayınladım. Beraber klasik okumak çok güzel olacak :-)

    Çalıkuşu, İçimizdeki Şeytan, Anna Karanina, Madam Bovary çok güzel kitaplardır. Tesadüfe bak ki o kitapları ben de üniversite yıllarımda okumuştum. Umarım sen severek okursun.

    o zaman iyi okumalar :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Senin listene de hemen bakıyorum o zaman Şule abla :))

      Sil
  5. Merhaba, bu etkinliği sizin sayenizde öğrendim. Şimdi Okuyan Muggle'nin etkinlik yazısını da inceleyeceğim. Ben de 2017 yılı için yeni bir proje üzerinde çalışıyordum: 2 Hafta. Bu projede önemli kitapları okumayı planlıyorum. İlk kitabım da Dostoyevski'nin Suç ve Ceza romanı. 2 Hafta projem boyunca klasikleşmiş önemli kitapları okuyacağım. Bu sayede 2017 Klasik Kitap Okuma Maratonu'na ben de katkı yapabilirim.
    Bu etkinlikten haberdar olmamı sağladığınız için teşekkür ederim.

    Tuna BAŞAR
    http://geceedebiyat.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. Bloğum aracılığıyla haberdar olmanıza da ayrıca sevindim. Yazılarınızı takip edeceğim :)

      Sil