7 Ocak 2017 Cumartesi

Cumartesi İlk Beş #25 | Uzun Süredir Okunmayı Bekleyen Kitaplarım


Yeni yılın ilk yazısıyla herkese merhaba. Yeni yıla milletçe pek de güzel bir başlangıç yapmadık malesef. Bu durum hakkında söylenecek kelimelerim de tükendi. Ama bu konulara girmek istemiyorum. Terör saldırılarında ölenlere Allah'tan rahmet, yakınlarına başsağlığı diliyorum.
Bu haftanın konusu, kitaplığımda uzun süredir okunmayı bekleyen kitaplarla ilgili. Ama şunu belirtmekte de fayda var ki, çünkü benden beklenmeyecek bir başarı bu, uzun zamandır kitap alışverişi yapmıyorum. İnanabiliyor musunuz, ben aylardır kitap almıyorum. Gerçekten de ilginç bir durum.
Ama bununla paralel olarak kitap da okuyamıyorum, orası ayrı konu. Neyse, ben daha fazla utancımla cebelleşmeden kitaplarımıza geçelim artık.





Kitaplığımda okunmak için bekleyen tüm kitaplar bu kadarla sınırlı olsaydı keşke. Ama malesef ki değil. Gerçekten uzun zamandır 'beni oku' diye kıvranan ilk beş kitabı seçmeye çalıştım. En kısa zamanda da okumayı planlama aşamasındayım şimdilik. Ama sınavlarım bittiğine göre, çok uzun zaman öncesinde kalmış olan okuma tempoma kavuşabilirim artık sanırım.
Yakın gelecekte de kitap alışverişi yapmak gibi dayanılmaz bir isteğim var ama artık ne zamana bakalım. Bu arada doğum günüme de iki gün kaldı. Belki hediye olarak yeni kitaplara kavuşabilirim diye umuyorum. Belki yeni kitaplar beni artık kronikleşen okuyamama dönemimden çıkarır. Şimdilik hoşçakalın. Bol kitaplı günler. :)





10 yorum:

  1. Cam Şato biraz klişe olsa da güzel bir kurguydu ne yazık ki devamını çıkarmadılar yazık ettiler,Sineklerin Tanrısı'na da bir ara başladım yarım bıraktım okuyamadım,Idhun Günlükleri merak ettiğim bir kitap ama devamını çıkarmadılar.Benimde kitaplığımda çok fazla okunmayı bekleyen seriler var en kısa zamanda okumamız dileğiyle.
    İlkaycım doğum günün kutlu olsun yeni yaşın sağlık,mutluluk,başarı getirsin.Nice mutlu yaşlara :* :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle çoook teşekkür ederim canımm :)) Bu kitapları bekletmemdeki ana etken devamlarının gelmemesi aslında. Elimdeki kitap bitince İdhun Günlükleri'ne başlamak istiyorum ama bakalım artık ^-^

      Sil
  2. Listede benim listemde bulunan ama elimde kitap olduğu için sipariş vermediğim Sineklerin Tanrısı var. Onun yorumlarını da okuduğum kadarıyla biraz dili ağır. Herkes beğenmeyebilir yazmışlardı. Bir noktadan sonra sabır gerekiyormuş. O yüzden listede öylece duruyor. Yeni yılın mutlu, sağlıklı ve huzurlu olsun. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında Sineklerin Tanrısı'na geçtiğimiz yılda Ocak - Şubat gibi az biraz başlamıştım ama çok fazla ilerleyemeden bırakmıştım. Ama yine de okumak istediğim bir kitap. Ama tabi ne zamana okurum orası meçhul.
      Ayrıca çok teşekkür ederim. Senin de yeni yılın musmutlu, sağlıklı ve huzurlu olsun. Bol kitaplı bir yıl dilerim :)

      Sil
  3. Benim de kitaplığımda bekelyen o kadar çok kitap var ki artık sayısını unuttum. :o Bir kısmını Okuma Şenliği vesilesiyle eritmeye çalışacağım. Bekleyen kitap sayısının zamanla artması kitapseverlerin ortak derdi galiba. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlı bir dert aslında :) Ben de okuma şenliklerine katılmak istiyorum bu yıl. Bu sayıyı azaltma yolunda belki bana da yardımcı olur :))

      Sil
  4. Büyük Umutları bende hala okuyamadım. :(
    Sineklerin Tanrısı ve Kızıl Gökler Altında Kızıl Denizler'i fazla bekletme derim. :D

    YanıtlaSil
  5. Güzel blogunuzu yeni keşfettim ama artık takipteyim, bize de bekleriz...
    Amelie Soundtrack harika olmuş
    http://hedefbodrum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize çok sevindim :)) Ben de bloğunuza hemen dönüş yapıyorum ^-^

      Sil