14 Ocak 2017 Cumartesi

Cumartesi İlk Beş #26 | Devam Etmek İstediğim Seriler


Herkese merhaba. Bu haftanın konusu devamını getirmek istediğim serilerle ilgili. Benim maymun iştahlılığım su götürmez bir gerçek. Hal böyle olunca, o seriden bu seriye atlayıp, serileri yarım bırakıyorum malesef ki. Ama yine de her zaman ki meşhur sözümü söyleyerek artık asıl konumuza geçiyorum: Geç olsun da güç olmasın.



Bundan yaklaşık 2 yıl öncesinde serinin ilk kitabını okumuştum. Aslında sevmiştim de, ki geçtiğimiz yazdan önceki yaz (evet sanırım tam olarak o zamanlardı) dizisinin de ilk sezonunu izlemiştim. Dizisine de devam etmek istiyorum ama kitap serisiyle dizisini eş zamanlı yürütmek de istiyorum. Sonuç olarak Buz ve Ateşin Şarkısı serisi uzun zamandır devamını getirmek istediğim serilerden biri.



Sissoylu serisinin de sadece ilk kitabını okudum ama şimdiden favori serilerim arasında. Devamı için acayip heyecanlıyım.



Yüzüklerin Efendisi serisine başlama sürecim oldukça sancılıydı. Binbir çeşit endişeyle başlamıştım ilk kitaba. Ama kitabı okuyup bitirince hepsinin boşuna olduğunu görmüş oldum. Aslında serinin tek cilt haline getirilmiş devasa baskısını da istemiyor değilim ama ilk kitabı tek olarak okuduktan sonra seriyi 3 kitaplık haliyle okumam daha iyi olacak. Yine daha öncesinde saydığım zilyon tane kitap gibi yakın zamanda devam etmek istediğim bir seri.



Bu seriye olan aşkımı, bilhassa da Jamie'ye olan takıntımı, bilmeyen kaldı mı acaba? Diana Gabaldon'un Yabancı serisi en en en favori serilerimden biri. 
Elimde serinin 3. kitabı Yolcu da bulunuyor ama her ne kadar devasa da olsa ve ona ne zaman başlayıp da bitireceğimi bilmesem de, serinin diğer kitaplarını da istiyorum. Zaten konu kitaplar olunca, ben ölümüne istiyorum yani.



Aslında bu serinin devamı için çok heyecanlıyım dersem yalan olur. Laf aramızda heyecanlı bile değilim ama serinin tüm kitapları kitaplığımda uzun süredir mevcut olduğundan serinin 2. kitabını yakın zamanda okumak istiyorum artık.



Veee BONUSS! Aslında Kralkatili Güncesi serisine devam edememem benim elimde olan bir şey değildi çünkü hala daha serinin 3. kitabı ortalarda yok malesef. Ne zaman basılacağını ve bir de üstüne çevrileceğini gerçekten çok merak ediyorum. 3. kitap çıkmıyor diye yaklaşık bir buçuk yıldır Bilge Adamın Korkusu'nu bitirmiyorum. (Evet o kadar olmuş, ben de şimdi fark ettim. -,-)


Umarım bu saydığım planlarımı gerçekleştirebilirim de, okuma anlamında verimli bir yıl geçiririm. Şimdilik hoşçakalın. Bol kitaplı, güzel günler. :)




12 yorum:

  1. Sevdiğim seri kitapların dahi devamını getiremeyenlerdenim bende :) İlk veya ikinci kitapta kalıyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen aynen :D Bazen gözüm doymadığından, bazen de sevdiğim seri bitmesin diye yarım bırakıyorum ben de :))

      Sil
  2. Sissoylu'nun son kitabını nihayet bitirdim ben, üzülerek içim içimden giderek bitirdim ve yorum yazmadım henüz hazır hissetmiyorum. Çok bekletme oku bu seriyi ama benim gibi hatta benden yavaş oku tadını çıkar bitirince büyük boşluk oluyor insanda. :D
    Buz ve Ateşin Şarkısı'nı bekletme çok güzel seri, ben son kitabı iki yıl önce bitirmiştim, çok güzel bir seridir. Diziyi izlemiyorum ama kitapları mükemmel.
    Kral Katili Güncesi'nin de üçüncü kitabı efsaneye döndü bir türlü çıkamadı gitti ya. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kralkatili Güncesi efsanesi konusunda kesinlikle katılıyorum :D Bahsettiğim kitapları okumayı çok istesem de henüz kitap alışverişi yapamadım malesef, o yüzden kitaplar elimde bulunmuyor ama elime geçer geçmez başlamak istiyorum. Elimde olsa hepsine birden başlarım ama işte..

      Sil
    2. Kitap temin etmek çok zor, hepsini almak baya zor oluyor anlıyorum seni. Zamanla hepsini alabilirsin umarım, seveceğine eminim. ^.^

      Sil
    3. Umarım :) Ben de şimdiden seveceğime eminim. Özellikle de Sissoylu serisi gözümde tütüyor ^-^

      Sil
  3. Bende yarım kalan tek seri Taht Oyunları serisi. Son kitabını okumadım sadece. Okumama nedenim de yeni kitabının henüz çıkmaması ve ne zaman çıkacağının belli olmamasıydı. Şimdi keşke o zaman okusaymışım diyorum. Ben seriyi arka arkaya okumuştum. Aradan 2 sene geçti. karakterler ve olaylar diziyle karıştı. Bu sene daha fazla bekletmeyip okuyayım bari.

    Bu sene Yiüzüklerin Efendisi, Açlık Oyunları başlayacağım seriler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yüzüklerin Efendisi'nin sadece ilk kitabını okudum ama ben de kesinlikle devam edeceğim bu yıl. Açlık Oyunları'nın yeriyse ben de apayrıdır zaten. Mutlaka siz de en kısa zamanda okumalısınız :))

      Sil
  4. Buz ve Ateşin Şarkısı serisi bende de yarım kaldı :/ Geçen yaz bitirme kararı almıştım ve ikinci kitabı okumuştum ve yine tıkandım :D Bu yaza kadar bitirebilirim umarım, yoksa yazık olacak kitaplara :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başarabiliriz inanıyorum :D Ama benim önce Diana Gabaldon'un Yabancı serisini bitirmem lazım. Malum o da birazcık devasa olduğundan ^-^

      Sil
  5. Sissoylu'nun son kitabını bir okuyamadım ya kahretsin, nasıl da merak ediyorum. Sınav senesi ve dramı :D Sabırsızlıkla bekliyorum yorumunu!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben daha ikinci kitabı bile okuyamadım :'( En kısa zamanda okumak dileğiyle diyelim. Ve ayrıca şimdiden başarılar dilerim :)

      Sil