7 Ocak 2017 Cumartesi

Farklı Bir Etkinlik: Marry - Kiss - Cliff


Herkese merhaba. Vakti zamanında bu konuyla ilgili youtube'de az video izlememiştim. O zamanlardan bu yana benim de içimde ukte kalmış demek ki. Bu haftanın konusu başlıktan da anlaşıldığı üzere 'evlen-öp-uçurumdan at!
Yani kurayla 3 kitap karakteri seçeceğim ve onları bu 3 seçenekten biriyle tercih edeceğim. Sevdiğim 3 karakterin art arda gelmemesini umarak yazıma başlıyorum.



Eveet ilk tur için karakterlerimiz belirlendi. 

Tatlı Şeytan serisinden Anna Whitt,
Uyumsuz serisinden Tobias,
Ve Usta serisinden Valek.

 Aslında benim için seçim yapması o kadar da zor olmayacak şimdi. 
Tabiki de Anna'yı öldürerek seçimlerime başlıyorum. Tobias'ı öpüyorum ve Valek'le evleniyorum. Çünkü Valek bir dediğimi iki etmez. 



İkinci tur için:

Harry Potter serisinden Draco Malfoy,
Gurur ve Önyargı'dan Mr. Darcy,
Poldark'dan Poldark.

Kitap karakterlerini baz aldığımız için, dizisinden bağımsız olarak düşünürsem Poldark'ı öldürürdüm. Çünkü kitapta ona acayip uyuz olmuştum.
Mr. Darcy ile evlenir, Malfoy'u da öperdim.



Kağıttan Kentler'den Quentin, 
Duman ve Kemiğin Kızı'ndan Akiva,
Ve Yabancı'dan Jamie Fraser.

İtiraf etmek gerekirse bu biraz zorladı ama sadece biraz. Öncelikle kabak gibi ortada olan gerçekten başlamak istiyorum. Jamie ile bir an bile düşünmeden evlenirdim.
Akiva'yı öldürür ve Quentin'i öperdim.
İlk önce tam tersini yani Akiva'yı öpüp Quentin'i öldürmeyi düşünmüştüm ama her şey tiple olmuyor neticede. Akiva'yı severim sevmesine ama Quentin'in Margo için yaptıklarından sonra onu öldürmeye gönlüm razı gelmedi. 



Kaplan Laneti'nden Prens Ren,
Açlık Oyunları'ndan Finnick Odair,
Gölge ve Kemik'ten Malyen.

Derin bir nefes alarak Malyen'i öldürürdüm ve hiç de vicdan azabı çekmezdim.
Prens Ren'i öper ve Finnick'le evlenirdim. 
Çünkü bir Finnick Odair kolay bulunmuyor.



Kemikler Şehri'nden Simon,
Mekanik Melek'ten Jem Carstairs,
Aynı Yıldızın Altında'dan Hazel Grace.

Simon'u öper, Jem'le evlenir ve Hazel'i uçurumdan atardım. Evet yaşadıkları acıklıydı ve vakti zamanında beni delicesine ve gereksiz bir şekilde ağlattı ama hiçbir zaman Hazel'e tam anlamıyla ısınamamışımdır.
Onun dışında tabiki de Jem'le evlenecektim. Çünkü o Jem ve keman çalıyor. Keman çalması, seçimimde büyük bir etkendi tabi. Sanırım Will ve Jem yan yana çıksaydı yine de Jem'le evlenirdim. (Tabi Will'i de öperdim muhakkak ama konumuz bu değil.)
Simon'da geride kalarak öpülmeye hak kazanıyor. Ama Simon'u severim de yani.


Ben yazarken bile çok eğlendim. Umarım sizin için de aynı şekilde eğlenceli bir yazı olmuştur. Siz de kendi seçimlerinizi yorum olarak bırakırsanız çok sevinirim. Ayrıca bunu mim olarak düşünüp siz de bununla ilgili bir yazı yazabilirsiniz tabi. Şimdilik hoşçakalın. Musmutlu günler. :)



6 yorum:

  1. Çok eğlenceli bir konu seçimi ve yazı olmuş. Ama Hazel Grace'i uçurumdan atmasaydınız iyiydi. :) Kaleminize, neşenize sağlık. :) Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hazel için şartlar bunu gerektirdi malesef ^^ Ayrıca beğenmenize çok sevindim, ben teşekkür ederim :))

      Sil
  2. Darcy ve Draco üzerine düşündüm :D Draco favori karakterim olmasa da onunla evlenip büyülü dünyaya katılırdım sanırım :D Ama Darcy'i de seviyorum, zor bi seçim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında bu ikilemde ben de kaldım kalmasına ama büyülü bir dünyada yaşama fikri her ne kadar cazip olsa da, en doğrusu Draco'yu öpmek ve Darcy'le evlenmekti. Darcy'le evlenir rahatıma bakarım. İnce ruhlu, kitapları seven, hoş biri. Bir de üstüne varlıklı, oh mis.. :D

      Sil
  3. bu tip etkinliklere bayılıyorum , keyifle okudum , emeğine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim, teşekkür ederim :))

      Sil