30 Ocak 2017 Pazartesi

Kitap Alışverişi #20


Heyyooo! İçim içime sığmıyor. Ne zaman yeni kitaplara kavuşsam böyle oluyorum zaten. Şekerine kavuşmuş çocuk gibi. Musmutlu.
Geçtiğimiz salı günü okuoku'dan kitap siparişinde bulunmuştum. Zaten anca böyle tatil anlarımda, evde olabileceğim zamanlarda internetten sipariş verebiliyorum. Yoksa kimse 1 güncüğüne kargoyu beklemiyor. Ah ah!
Neyse, kargomun bugün geleceğini daha sipariş verirken bile anlamıştım zaten. Öyle de oldu. Ama siparişimden memnun da kaldım şimdi. Zaten okuoku'yu seviyorum. Bu zamana kadar hiçbir sorun yaşamadım şahsen. Kitaplarda hasar da yoktu. Tek bir şey dışında. Onu da birazdan söyleyeceğim zaten. O da nazar boncuğu mu diyelim, ne diyelim hiç bilmiyorum ama daha beterinin başıma gelmişliği var yani. O yüzden çok da mızmızlanacak bir şey yok şimdi. Kitaplarımıza geçelim bakalım.



Diana Gabaldon'un Yabancı isimli serisine olan hayranlığımı bence artık yedi mahalle biliyor. Çünkü serinin her kitabından sonra (veya dizisinin her bölümünden sonra) ortalıkta Jamie diye sayıklayarak dolanıp duruyorum. Açıkçası daha Yolcu'yu da (serinin 3. kitabı) okumadım ama olmadık yerde biter falan hiç bekleyemem valla. Hatta sipariş verirken sepetimi az daha değiştirip dursaydım serinin bir sonraki kitabını da alacaktım. (İki kısmını da tabiki, çünkü gözüm doymuyor -,-) 
Kitapların baskısına birazcık aşık olmuş olabilirim. Ama renkleri, baskıları, sırtları çok güzel değil mi ya?



Türk yazarların kitaplarından daha fazla okumak istememin yanında, ikisi de arkadaşımda gördüğüm kitaplardandı. Onlara da öğretmenleri söylemiş sanırım. Epey hevesliyim bakalım.



Martin Eden uzun zamandır aklımda olan bir kitaptı. Ayrıca performans ödevi listesinde görünce (ve kitap almam gerekince) ben de Martin Eden'i seçtim. Hüsrana uğramayacağımı düşünüyorum bakalım.
Stefan Zweig kitabı almak içinse herhangi bir gerekçeye ihtiyacım yok zaten. İnsanlığın Yıldızının Parladığı Anlar da farklı bir kitaba benziyor.



Veee geliyor gönlümün efendisi. Nutuk da çok uzun zamandır okumak istediğim kitapların başını çekiyordu. Siparişimde beni en çok heyecanlandıran da Nutuk'du zaten. 
Amaaa gelelim kötü habere. Başlangıçta bahsettiğim hasar malesef ki Nutuk'daydı. Çok küçük ama orada bakın bakın.. 



Veee en renkli kısım. Ayraçlar ve neskafe. Zaten okuoku'nun bu jestlerini çok seviyorum. Zaten ayraç koleksiyonum da aldı başını gitti, aynı okunmayı bekleyen kitaplarım gibi..
O değil de canım kahve çekti, oysa ki son günlerde kendimi frenlemeyi başarmıştım. Dırım dırım..



Ve toplu bir görüntü. Gözümü gönlümü açıyorlar ama kitaplığım tıka basa doldu. Hem de gerçek anlamda doldu. Bunu artık ben de kabullendim. 'Ben sığıştırırım onları' devri sona ermiş de haberim yokmuş. Üstelik iki sıra halinde diziyordum kitapları. Kelimenin tam anlamıyla KRİİZZ!
Ama bu beni durdurabilir mi? Hiç sanmıyorum. 
Şimdilik hoşçakalın. Musmutlu, güzel günler. :)







8 yorum:

  1. Durr biz seni rahat bırakalımda oku sen 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumlar beni rahatsız etmez ki.. Bol bol yorum yazın, bol bol konuşalım :)

      Sil
  2. Yazını okurken açıp kendime alışveriş sepeti hazırlayasım geldi ama ı-ıh söz verdim kendime alışveriş yok :D
    İyi günlerde oku kitaplarını :))

    YanıtlaSil
  3. Kitap alışverişi yapmak hep keyiflidir... :) :)

    YanıtlaSil
  4. Okuoku'dan şimdiye kadar hiç alışveriş yapmadım ama ilk alışverişimde siteyi deneyeceğim. Memnun kalırsam artık hep oradan alacağım kitaplarımı.

    Ne kadar güzel kitaplar almışsın. Hepsi benim de okumak isteyeceğim kitaplardan. okuduktan sonra hepsinin yorumunu yazmalısın.

    Keyifli okumalar canım :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıkçası kapıda ödeme seçeneği olduğu için okuoku'dan alışveriş yapmayı denemiştim. Memnun kalınca da sonrasında devamı geldi :) Okudukça yavaş yavaş yorumlayacağım o zaman. Ayrıca çok teşekkür ederim :))

      Sil