24 Ocak 2017 Salı

Moana (Disney) | Film Yorumu #25


Herkese merhaba. Tatil başladı başlayalı kitap, kahve, laptop üçlüsü saolsun (ve tabii bir de canım yatağım var) dünyayla iletişimimi kestim diyebilirim. Annemlerin kardeşime verdikleri söz dolayısıyla İlaydayla (kız kardeşim) sinemaya giderek bu döngüyü sonunda kırdım. Evin sakinliğinden sonra dışarısının, bilhassa da alışveriş merkezinin, kalabalığı her ne kadar bana fazla gelse de gerçekten keyifli bir gündü. Moana'ya gitmeyi kararlaştırmıştık zaten. Pek ön plana çıkmasa da Moana benim favori Disney prenseslerimden biri. Animasyon filmini de çok sevdim. Zaten böyle animasyonları izlemeyi çok seviyorum. Bir de üstüne film 3 boyutluydu. Bunu bilet alırken öğrenmem de ayrı bir konuydu ama hoş bir sürpriz oldu bizim için. Sanki İlayda'ya değil, aynı zamanda bana verilen bir ödül gibi oldu bu.



Moana, Antik Malezya'da yaşayan bir kabile şefinin cesur kızıdır. Yarı Tanrı Maui tarafından yapılan korkunç bir lanet onun adasına da gelir ve bu laneti durduracak, dünyayı kurtaracak bir kahraman gerekmektedir. Bütün bu korkunç hikayeyi, daha küçücük bir kızken dinleyen Moana'nınsa tek bir hayali vardır: Okyanusa açılıp adasını ve dünyayı kurtarmak. 
Okyanusun seçtiği kahraman da Moana'dır ama kaderini yıllar sonra, genç bir kız olduğunda yaşama imkanına sahip olacaktır.



Animasyonumuzun oldukça ilginç bir konusu var anlayacağınız. Oldukça keyifli karakterlerin bulunması da cabası. Her ne kadar ilk yarıda İlayda'yla birazcık (ama çok değil) sıkılsak da, ikinci yarının nasıl geçtiğini anlamadan film bitiverdi. Oldukça yerinde ve gülümseten bir sondu. Çoğu Disney filmi gibi.

Zaten oldukça fazla rabet gören bir filmdi. Daha filmin başlamasına bir saat olmasına rağmen neredeyse tüm koltuklar doluydu gittiğimizde. Az kalsın yan yana iki koltuk bulamayacaktık.
Siz de küçük yaşta bir tanıdığınızı alıp, fırsattan istifade insanı gülümseten bu sıcacık ve macera dolu filmi izleyebilirsiniz bence.  
Şimdilik hoşçakalın. Musmutlu güzel günler. :)










4 yorum:

  1. Yaa cok tatli bir animasyona benziyor. Cok severim anismasyon izlemeyi. Ilk firsatta izleyecegim. Tesekkurler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tatlı ve bir o kadar da maceralı :)

      Sil
  2. Animasyon izlemeyi ben de çok seviyorum ki :D Yeni çıkanları izleyemedim ama umarım tatilde bu arayı kaparım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence sen de çok seveceksin. Karakterler falan çok sevimli ve deli doluydular :)

      Sil