16 Şubat 2017 Perşembe

Aklımda Deli Sorular | Mim #5


Herkese merhabaaa :) Hafta sonuna yavaş yavaş yaklaşıyoruz. Sizce de harika değil mi? Yaşasın uyumak! Neyse, konuyu dağıtmadan devam edelim yazımıza. Mim yazıları okumayı da yazmayı da çok seviyorum. Sevgili Lila'nın Güncesi de beni bu güzel mime davet etmiş. Yapmamak olur mu hiç? (Onun yazısını okumak için TIK TIK )


1. Almaktan vazgeçemediğin bir şey var mı?


Sanırım bu fotoğraf her şeyi açıklıyor :) Kitap deyince bütün alıcılarım harekete geçiyor. Kitapçıya girip de kitap almadan çıktığım olmamıştır sanırım. 


2. Büyük, kocaman bir acı hissettin mi?

Küçük parmağını sephaya vurma meselesi ne kadar da yaygınmış böyle :) Ben de o acıyı yaşayan güruhtanım malesef. Ama başıma sık sık gelen başka sinir bozucu bir durum daha var benim. Bu evde de, okulda da şaşmıyor; ne zaman bacak bacak üstüne atmaya kalksam üste gelecek bacağım sıraya veya çalışma masasına çarpıyor. En azından çoğunlukla. Garip ama acısı büyük.


3. Altın günlerine dair korkunç bir anın var mı?

Hıımm. Altın gününe öyle çok gidemedim açıkçası. Ama anneannemin birkaç altın gününde yemek yemek amacıyla (başka ne olabilir ki zaten) bulunmuştum. Orada da çocukluğumun kabusu bir komşu teyze vardı. Teyze beni ne zaman görse yanaklarımı öyle bir sıkardı ki, parmaklarının izi kalırdı yanaklarımda. Sanki az daha sıksa yanaklarım bağımsızlıklarını ilan edecekler gibi. Sonra ben büyüdüm, teyze başka bir yere taşındı ve yanaklarım azat etti bu durumdan. Hala daha hafifçe bile olsa yanaklarıma dokunulmasından hoşlanmam. 


4. Özel bir yeteneğin olsa ne olmasını isterdin?

Boyutlar arası yolculuk yapabilmek isterdim. Aynı Tardis'e binmek gibi :)


5. 'Etraf ne der' diye düşünmeden hareket edebilir misin?

Keşke herkes kendi hayatına baksa da milletin işine burnunu sokup can sıkmasa. Ama nerdeee. Malesef 'elalem ne der' düşüncesi az biraz bende de var. Ama aynı zamanda 'amaaann kime ne' modunun kıyısında da ilerliyorum. Ağzı olan konuşuyor yani.


6. Hangi mevsimi seversin?

Her mevsimin tadı başka oluyor aslında. Kışın kahvemi içmeyi (hoş, bana yaz kış fark etmiyor da neyse), yazın ölümüne dizi-film ve yıldızları (en sevdiğim de bu) izlemeyi seviyorum. Ama en sevdiğim mevsim bahar. İlkbahar, sonbahar hiç fark etmez. Baharı seviyorum ben. Her şey çok başka oluyor. Ama okul hep aynı. Hep hep hep.. 


7. Blog yazmak sana ne kattı?

Oooooo ne katmadı ki. Hayatımda aldığım en doğru kararlardan biriydi bence blog açmak. Bir sürü güzel insan tanıdım, yeni bloglar keşfederek bir sürü yeni şey öğrendim ve en önemlisi de içimden geçenleri rahatça ifade etme imkanı buldum. Sizce de blog yazmak harika değil mi ama?


8. En sevdiğin dizi, film, animasyon ve kitap hangileri?

Dırıdı dıt dırım.. Geldik fasulyenin faydalarına. Nasıl seçim yapacağım ben şimdi? Of of..

Dizi: Çok çok çoook sevdiğim birkaç tane dizi var aslında mesela Doctor Who. Mesela Sherlock. Mesela Outlander, HIMYM. Bunlar en en en sevdiğim dizilerden. Ama Supernatural bu kategori için gönlümün efendisi. Lafı bu kadar uzattıktan sonra son kararım (tabiki de) Supernatural :)

Film: Yine aynı şekilde çok sevdiğim filmler var ama benim için en özeli Becoming Jane. Kaç kere izledim artık gerçekten bilmiyorum ama kendimi her kötü hissettiğim de izlediğim ve beni gülümseten, sıcacık bir aşk filmi Becoming Jane.

Animasyon: Buz Devri ve Shrek ilk göz ağrılarım :)

Kitap: Vee işte en zor soru. Sadece bir cevap mı gerekli şimdi? Hıımm. Bunun için cevabım Ölü Ozanlar Derneği. Çünkü bu kitabın benim için çok özel ve anlamlı bir anısı var.


9. Düşlediğin hayatı yaşayabildin mi?

Daha çok başındayım aslında. Düşlediğim şeyler var tabi ki. Gerçek bir hayalperestim aslında. Ama günün birinde gerçeklerin beni, hayallerimden daha mutlu etmesini umuyorum. Aşırı iyimser bir dilek gibi. Ama dileklerin sınırı olmalı mı ki zaten?


10. Gece yarısı uyanıp sevdiğiniz birinin nefesini dinlediniz mi?

Genel olarak, biri beni uyandırmadan uyanmamak gibi meziyetlerim var aslında. Uykuya aşığım sanırım. Yaşasın uyku!


Çok eğlenceli bir mimdi. Yazarken ben çok eğlendim. Umarım okurken de siz eğlenmişsinizdir. Yapmak isteyen herkes davetlimdir. Amaaa.



Ayrıca davetlimdir. Yaparlarsa yazılarını severek okurum :) 
Şimdilik hoşçakalın. Musmutlu, güzel günler. :)




22 yorum:

  1. Cok cok guzel cevaplar olmus caniim. :) Ya Tardis'e binmeyi ben de cok isterdim. Yazarken bu aklima gelmemisti ama ben de cok severim Doctor'u. 😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doktor bitanedir zaten. Ben de tam olarak böyle bir yazı yazmayı bekliyormuşum sanırım. Çok eğlendim gerçekten. Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  2. 3 numara resmen çocukluk trajedisi olmuş :). Ben de koleksiyon mimiyle mimledim seni, yazını merakla bekliyorum :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de nasıl -,- Hemeenn ona da bakıyorum ama 1 güne 2 mim fazla gelir artık. Teşekkür ederim ayrıca :)

      Sil
    2. Süper :), hemen ekliyorum adını da listeye :).

      Sil
  3. Ben bu mimi az önce yaptım malesef cnm 😃 bide bende bi yerde mimlemistim seni ama :( unuttun muu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Unutur muyum hiç? Sadece mimi yapmak için fikir bulamadım. Aklımda yani :)

      Sil
    2. Unuttum sandım bende hayata küscektim :)
      Tmm bekliom.madem beklemedeyim. Bide bende uykuya aşktım ama çocuk olunca değstm :)

      Sil
    3. Anneliğin verdiği sorumluluklar.. Minik prenses için olduğundan yine de güzel bir sorumluluk olsa gerek. Vakit bulduğumda yazıyı yazmaya çalışacağım ben de ^-^

      Sil
  4. Cevapların çok güzel büyük bir keyif alarak okudum :) Mim içinde teşekkürler İlkaycım *.*

    YanıtlaSil
  5. Sherlock, HIMYM ve supernatural'ı bende çok seviyorum. üstelik baharı seviyor olmanda bir diğer ortak noktamız. Çok güzel bir mim olmuş. ellerine sağlık. Tüm soruları cevaplardım. mim için teşekkürleeeer :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim :) Bir sürü ortak ilgi alanı bulduk o zaman. Yazını merakla bekliyorum :))

      Sil
  6. Buz Devri animasyonlar içinde bana göre efsanedir. Güzel bir mim olmuş :-)

    YanıtlaSil
  7. Mim için çok teşekkür ederim :D Supernatural'ı ben de çok seviyorum, uzun olmasına rağmen hala bırakmadığım, yeni bölümlerini beklediğim nadide dizi :D Doctor Who'yu bıraktım mesela, yeni doktoru ve Clara'yı sevemedim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doctor Who'yu ben de aynı sebepten dolayı bırakmıştım. Her doktorun havası farklı ama favorim David :D

      Sil
  8. Çok güzel bir yazı olmuş. Doctor candır 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doktor bitanedir. Tabii, Tardis de bitanedir :)

      Sil
  9. Mim için teşekkürler. Bu hafta yapmaya çalışacağım :-)

    Kitap görseline bayıldım. Hemen bilgisayarıma kopyaladım. Tam da beni anlatıyor.

    Evet, daha yolun başındasın. Umarım hayal ettiğin hayatı yaşarsın :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha :D Paramı kitaplar uğruna harcamak benim için bir onurdur :D Rica ederim, yazınızı bekliyorum :)

      Sil