1 Şubat 2017 Çarşamba

Favoriler | Ocak 2017


Herkese merhaba. Harika bir ayın sonuna geldik. Nedendir gerçekten bilmiyorum ama Ocak ayı çok başka benim için. Çok özel, çok güzel. Yeni bir yıl, yeni bir başlangıç. Aynı zamanda doğum günüm de bu ayda daha ne olsun?
Ama ne olduğunu anlayamadan Ocak da sona erdi. Zaman gerçekten çok hızlı geçiyor. Her favoriler yazımda aynı cümleye kuruyorum: 'Bu ay da ne çabuk geçti böyle?' 



Bu ay okuma anlamında oldukça verimli bir ay oldu benim için. 11 kitapla ayı kapatmışım. Okuduğum kitapları genel anlamda sevdim. Zaten içlerinde tekrar okuduğum kitaplardan da vardı. Ama özellikle Kayıp Ruhlar Şehri favorim oldu. Tabii, tüm zamanların favorisi olan Küçük Prens'i saymazsak. Uzun zamandır doğru dürüst hiçbir şey okuyamadığımı hesaba katarsak, bu ay bana ilaç gibi geldi. Darısı şubat ayının başına diyelim.



Bu ay çok fazla film izlemedim ama genel olarak güzel filmler izledim. Moana oldukça eğlenceli ve güzel bir animasyon filmiydi. ( Moana film yorumu için TIK TIK )
Anna Karenina da müzikal tadında izlemesi keyifli bir filmdi. ( Anna Karenina film yorumu için TIK TIK )
Ayrıca Asteriks ve Oburiks filmleriyle, Şaşkın Hırsızlar isimli başka bir komedi filmi daha izledim ay içinde. 
Bunların yanında sevmediğim, sevemediğim Koleksiyoncu isimli film serisinin ilk filmini izlemek durumunda kaldım. İzlemek durumunda kaldım diyorum çünkü okulda boş derslerde izlendiği için vakit geçirmek adına izlemiştim. Bol kanlı, mide bulandırıcı bir gerilim filmiydi. Beni de bir hayli gerdi zaten.



Ayrıca (yine) arkadaşımın önerisiyle Sense8 isimli bir diziye başladım. Kurgu ve oyunculuk bakımından oldukça başarılı ve sürükleyici bir diziydi ancak herkese tavsiye edebilir miyim bilmiyorum. 
Bunun dışında bu ay, başta annem izlerken (hiçbir bölümünü kaçırmıyordu) zorla da olsa Deli Divane isimli bir Hint dizisine başlamıştım. Ancak sonraları bana mısın diyen pek çok diziden daha fazla sardı beni. Aslında daha öncesinde hiç Hint dizisi izlememiştim. Açıkçası biraz da önyargılıydım, başka Hint dizisi izler miyim hiç bilmiyorum, ama Deli Divane'yi sevdim.



Banu Parlak - Narin Yarim
Buray - Aşk mı lazım?
Teoman - Kelimeler
Way Down We Go - Kaleo
I'm Not The Only One - Sam Smith
Kygo ft. Parson James - Stole the show
All I Need - Within Templation
Runaway - Aurora
This Is The Life - Amy Macdonald


Bu ay yeni bir şarkı keşfemesem de sevdiğim şarkıları tekrar tekrar dinledim. Belli bir ruh halinde değilmişim ki hepsi ayrı telden çalıyor görüldüğü gibi :)

Bu ay genel olarak bu şekildeydi. Sizin ayınız nasıl geçti? Herkese harika, musmutlu yeni bir ay dilerim. Şimdilik hoşçakalın :)






12 yorum:

  1. Yaa ne guzel bir suru kitap okumussun! :)
    Bu Banu Parlak'i dinleyecegim hic aklima gelmezdi ama gecenlerde dilimde surekli Narin Yarim dolaniyordu. :D
    Benim Ocak ayim da oyle yogun gecti ki! Ne ara basladi, ne ara bitti anlamadim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Küçük kuzenim saolsun benim de öyle dilime dolandı Narin Yarim :D

      Sil
  2. Yaaa bu diziler büyülümüdür nedir.Bi başladın mı devamı çekirdekle geliyo 😃

    Masallah baya yoğun gecmis.Bol bol degerlendirmissin 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)) Aynen devamı mutlaka geliyor, bağımlılık yapıyor sanki :D

      Sil
  3. Sen ona 11 kitap filan deme buradan 15 gibi duruyorlar maşallah :)
    O koleksiyoncu filmini izleme gafletinde bende bulundum,ağız mı göz mü ne dikiyorlardı yok yeter diyip kapatmıştım.O türü de sevmem ne akla hizmet izlediysem :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kütüğümsü kitapları bu ay bitirdiğim için baya memnunum :D Ağız dikme sahnesinde kendimden geçtim zaten. Ama kapatamadım çünkü sınıfta baya meraklısı varmış filmin, gerçekten ürkünç bir durum -,- Devamını izlememekle en doğru kararı vermişsin :D

      Sil
  4. 11 kitap o.o Umarım Şubat ayında bende böyle bir rakamla tamamlarım. Kayıp Ruhlar Şehri efsaneydi! Son kitabı hala okumadım ama... Seriye veda edebilecek gücü bulursam bitecek inşallah.

    Şarkılara ve filmlere de ayrıca bakacağım. Böyle önerilere bayılıyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım sen de benim kadar seversin :) Cennet Ateşi Şehri'ni hiçbir yerde bulamıyorum. Gerçekten çıldırdım -,-

      Sil
  5. önce doğum günün kutlu olsun , ailenle , sevdiklerinle ve sağlıkla nice yaşlara. Kitap sayın etkileyici , umarım devamı da gelsin şubatta :D filmlerden anna kareninaya baksam mı , yok deyip okuduğum kitaba mı sarsam bilemedim :D sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkür ederim :)) Anna Karenina hoştu, güzeldi ama ne desem bilemedim, sen bilirsin. Ama Anna Karenina da izlenebilecek güzel bir film :)

      Sil
  6. Dediğin gibi zaman çok hızlı geçiyor. Ocak ayı bitti bile.

    bu ay iyi okumuşsun. hem 11 iyi bir sayı hem de kalın kalın kitaplar okumuşsun. ben bu kadar kitap okuduğumda yarısından fazlası ince kitaplar oluyor :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu an geçen aydan kalan kitaplarla beraber aynı anda 5 kitap birden okuyorum. Daha doğrusu okuyamıyorum ama olsun. Şubat nasıl bitecek bakalım ^-^

      Sil