18 Şubat 2017 Cumartesi

Koleksiyon | Mim #6


Herkese merhaba. :) Sevgili Öneri Makinesi beni bu güzel mime davet etmiş. Son zamanlarda mim yazılarım da bir hayli birikti zaten.
Koleksiyon yapanlara hep özenmişimdir. Ama üşengeçliğim bu duruma engel oluyor. 'Kim uğraşacak şimdi' modundan bir türlü çıkamıyorum. Ama çoğu okuyucu da olduğu gibi, benim de ister istemez zamanla geniş bir ayraç koleksiyonum oluştu. Zaten son dönemde de yayınevleri ayraç konusunda bir hayli yaratıcı olmaya başladılar. Öyle ki, bazı ayraçları kullanmaya kıyamıyorum. Zaten kullandığım belli başlı ayraçların dışında bir çoğu çekmecemde duruyor. Ama ara ara onları gözden geçirmeyi de seviyorum. 
Öneri Makinesinin yazısını okumak için TIK TIK



Kullanmadığım bir dünya ayracım olduğunu fark ettim az önce. Ama yine de fazla ayraç göz çıkarmaz, değil mi ama? :)



En sevdiğim ve farklı bulduğum ayraçların bazıları da bunlar. Ama çok fazla girinti çıkıntısı olan ayraçları kullanamıyorum. Yabancı Yayınları ayraç konusunda bir hayli yaratıcı olsa da, ayraçları genelde işlevsel olmuyor.



Kendi ayraçlarımı yapmayı da seviyorum aslında. Bir ara karakter figürlü ayraçlar yapmaya da fena takmıştım.



Her ne kadar işlevsel olmasalar da süs olarak kullandığım ayraçlar. 

İlgimi çeken bir mimdi. Beni bu güzel mime davet ettiği için Öneri Makinesi'ne bir kez daha çok teşekkür ederim. Mimi yapmak isteyen herkes davetlimdir.
Şimdilik hoşçakalın. Musmutlu, güzel günler. :)




12 yorum:

  1. Çok güzel bir yazı olmuş, eline sağlık ayrıca ne cevherler çıktı. Bayıldım harry potter karakterli ayraçlarına, hem de kendin yapmışsın çok güzeller.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiimm :) Ben de çok seviyorum onları. Yaparken baya uğraşmıştım ama ^-^

      Sil
  2. Ne tatlı ayraçlar onlar yahu gözlerim bayram etti. Bende de var birkaç tane ama böylr şeker gözükmüyorlar. Belki üşengeç olmasam bende birsürü biriktirdim ama sen üşengeçliğine rağmen öylesine güsel şeyler biriktirmişsin ki. Çok güzel bşr mim olmuş. Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel ayraçlar onlar..Her kitabın arasına ne de güzel yakışır.Emeğine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullanmaya kıyamıyorum bazılarını ^-^ Teşekkür ederim ayrıca :)

      Sil
  4. Harry Potter temalı ayraçların çok şirinmiş : )

    YanıtlaSil
  5. Selam, sonunda seni bulabildim. Tabi bu benim hala Blog kullanmayı öğrenemememden kaynaklanıyor 😅 Umarım sonraki yazılarına yetişirim :)

    Özellikle el emeği olanlara bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman yorumlarını bekliyorum artık :) Ayrıca teşekkür ederim güzel yorumun için :))

      Sil
  6. Dediğin gibi yayınevleri ayraç konusunda çok yaratıcı olmaya başladılar. Çok güzel ayraçlar yapıyorlar ama ben en çok senin Harry Potter ayraçlarını beğendim. Ne yetenek varmış sende. Çok güzel yapmışsın.

    YanıtlaSil