10 Şubat 2017 Cuma

Ne var, ne yok? #5


Herkese merhaba. Tatil bitti, okullar açıldı, uyku süresi kısaldı ve ruh halimin tutarsızlığının verdiği benim meşhur fantastik rüyalarım başladı. Aslında şu tek cümle şu an için bütün hayatımı özetliyor gibi.
Okullar açıldı açılmasına ama ben bir türlü tatil modundan çıkamıyorum ki. Tatilde gerçek anlamda ele avuca sığan hiçbir şey yapmamamın yanında, eksikliklerimi kapatacağıma fark ettim ki eksikliklerime eksiklik katmışım. Yok mu koca bir alkış? -,-
Şimdi de artık ufaktan ufağa çalışmaya başlamam gerekiyor ama üzerimde bir boş vermişlik, bir rahatlık var ki sormayın gitsin yani.

Zaten döneme de bol projeli, bol performanslı hızlı bir giriş yaptık. Bir de üstüne uyku problemim yeniden baş gösterdi. Daimi bir uyku hali içinde, yarı zombi vaziyetinde dolaşıyorum etrafta. Neyse, bunlar da geçer diyelim. 

Okulların açılması anında okuma tempoma da etki etti. Bu aralar yine hiçbir şey okuyamaz oldum. Bir de üstüne aynı anda 5 kitap birden okuduğumu geçen gün fark ettim. (Daha doğrusu kitaplara başlayıp başlayıp bıraktığımı.) Daha kendimden bihaberim, peh!

Çankaya'yı aylardır okuyorum zaten. Aylardır okuyorum dediğime bakmayın. Ara ara okuduğumdan öyle. Yoksa oldukça akıcı, Atatürk'ün yaşamını ve Kurtuluş Mücadelesi'ni başarılı bir şekilde anlatan, güzel bir eser. Bir de tarih ödevim tabii. Ama sonuçta güzel bir ödev çok şükür ki. Bu arada kitabı tatilde yarıladım bile.

Bunun dışında, Ocak ayında başladığım ve beni bitirip kendisi bitmeyen Anna Karenina var. Kitabı sevdim. Beni yer yer boğsa da kitabı gerçekten sevdim. Ama ara vermeden cidden olmuyor.

Hayvan Mezarlığı'na da tatilin son günlerinde bir heves haliyle başlamıştım. Stephen King'den okuduğum ilk kitap ayrıca. Şimdilik yarı bile olmadı ama umutluyum. Sadece kapağı sıkıntı benim için. Kitabı ters tutuyorum her daim. -,-

Yaz yaz bitmiyor gerçekten. Offff! Az kaldı dayanın. Neyse, okuduğum bir diğer kitap da Albüm Yaprağı. Onu da daha yarılayamadım. Aslında Albüm Yaprağı'na başlamak aklımda değildi. Birazcık spontane gelişti gibi. Çantamın ağır olduğu bir günde hafif diye yanıma almıştım. Gün içerisinde de başlamış bulundum. Öykü kitabı olduğu için kopukluk yaşamam diye düşünüyordum ama sanırım bütün halinde bir öykü kitabı. Yani içinde birden çok öykü olduğunu sanıyordum ben. Keşke öyle olsaydı..

Veee şu sıralar bayılarak okuduğum, bu  yılın favori kitaplarından olmaya aday bir kitap sıradaki: Martin Eden. Martin Eden uzun zamandır aklımda olan bir kitaptı. Aslında başlı başına Jack London, kitaplarını okumayı istediğim bir yazardı. Performans ödevi listesinde kitabın ismini görünce kitabı zaten okuyacağımı düşünerek (ve beni harekete geçirmesi adına) ödev olarak aldım. Yani kitabı ödev olduğu için okumuyorum da, kitabı okuduğum için ödev olarak aldım diyebilirim. Pek de afilli bir cümle oldu yalnız :)

Okuma anlamında durum böyle. Bir de kulaklığımı ve emektar kalemimi bozdum. Başka da bir değişiklik yaşamadım bu süreçte. Cennet Ateşi Şehri'ni arama maceram da İzmir Kitap Fuarı'na kadar ertelendi sanırım. Zaten zamanım da yok. Önce elimdeki kitapları bir bitireyim de. -,-

Bir de artık ufaktan YGS konularına başlasam diyorum. (Sınava seneye girecek olanlardanım.) Kaynak kitap için derse göre yayınevi tavsiyesinde bulunursanız çok çok çook güzel olur. (Eşit ağırlık bölümündeyim ayrıca.)

Şimdilik hoşçakalın. 
Bir de unutmadan, zamanınız varsa bol bol uyuyun. Benim için de -,-
Musmutlu, güzel günler. :)




8 yorum:

  1. Olsunnnn hic okumuyom desende okudugun okul kitapları yeter cnm sana 😃 Allah zihin açıklığı versin insallah 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne okuyorsam okulda okuduklarım zaten. Eve gelince şarjım bitiyor. Ödevdi, sınavdı falan apayrı konu zaten. Teşekkür ederiimm ^-^

      Sil
  2. Sen bir de çocuk olunca gör uykusuzluk neymiş:))) derler ya aynen öyle....
    Şaka bir yana kolay gelsin hayat herkese göre zor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Orası ayrı konu tabii :\ Size de kolay gelsin ^-^

      Sil
  3. Bu aralar ben de birçok kitabı aynı anda okuyorum. Bu hafta sonu en azından bir ya da ikisini bitirmeyi umuyorum yoksa karışıyor ortalık.

    Ben de henüz tatil havasından çıkamadım. bir haftada pertim çıktı. Allah bize kolaylık versin. :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiimm. Benim de elim bir tek Martin Eden'e gidiyor. Aradığım kitap oymuş sanırım :)

      Sil
  4. Bende bir ara öyle zorluyordum kendimi kitabı okumak için ama artık olmuyorsa yarım bırakıyorum sonra tekrar deniyorum yoksa okuma zevkim kırılıyor kitap okumakta zorlanıyorum.Ygs içinde erken değil mi sonra sıkılma ama yine de istiyorsan sana tavsiyem yazın ya da şimdi ne zaman başlarsan ygs matematiği halletmen.İyi olsa bile pratiğin artar.Gür yayınlarının kitaplarını tavsiye ederim hem öğretici hem de bir çok soru çeşidinin örneği var.Takma kafana hepsi olur gider :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim yarımlarım da o yarımlardan aslında. Listeyi kabarttılar ^^ YGS için şu aralar büyük ihtimalle başlayamayacağım zaten. Ama bu aralar bahsi epey geçiyor. Aklımda ne alacağım bulunsun madem dedim. Ayrıca yorum ve öneri için çok teşekkür ederim :))

      Sil