26 Şubat 2017 Pazar

Pazar 6'lısı | Yazdığı Kitapları Kıskandığınız 6 Yazar


Bir Pazar 6'lısı yazısından herkese merhaba :) Öncelikle hepinize harika bir gün dilerim efendim. Bu benim ikinci pazar 6'lım. Geçen haftanın konusunu zaten Cumartesi İlk Beş yazılarımdan birinde yazdığımdan o haftayı es geçtim. ( Okumak için TIK TIK ) Bu haftanın konusuysa tam benlik: Yazdığı kitapları kıskandığınız 6 yazar. Haydi, bolca imrenme ve hayranlık dolu yazımıza başlayalım bakalım.



1. Agatha Christie

Agatha Christie bir deha bence. Polisiyenin kraliçesi, entrika ustası, tatlı mı tatlı bir yazar. Tabii biraz da sinir bozucu. Çünkü her kitabının sonunda ters köşe oluyorum. -,-



2. Gabriel Garcia Marquez

Gabriel'in büyülü anlatım yeteneğine sahip olsaydım durmadan yazardım sanırım. Beni kimse tutamazdı. Ama kimse bir Marquez olamaz benim için. Eşsiz bir yazar.



3. J.R.R.Tolkien

Fantastiğin babasından bahsediyoruz yani lütfen. Orta Dünya, elfler, cüceler, orglar, hobbitler.. Offf ilk etapta kurgulaması beyin yakıcı olmalı.



4. Patrick Rothfuss

Sen git Kralkatili Güncesi gibi efsane bir seriyi yaz, onun üstüne kütük gibi kitapları bana mısın demeden okut. Sonra da seri devamı için süründür. İnadına sana imrenmiyorum Rothfuss, sırf inadına. -,-



5. Brandon Sanderson 

Epik fantastiğin prensi de Brandon Sanderson sanırım. Ne yazsa okurum diyebileceğim bir yazar.



6. J.K.Rowling

Hogwarts mektubum gelmeyecek artık kabul ediyorum. Büyücü veya cadı değilim. Bulanık bile değilim. Sadece bir Muggle'm. Ve mutluyum.


Sizin kitaplarını kıskandığınız yazarlar kimler? Yorumlarınızı bekliyorum. Şimdilik hoşçakalın. Bol kitaplı, musmutlu günler. :)



10 yorum:

  1. İki yazar ortak :). Hogwarts mektubu bir gün gelecek, inanmaktan vazgeçmeyelim :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umut fakirin ekmeğidir. Sanırım o söz öyleydi ya da neyse ne :D Hangi yazarlar ortak ki? Birini tahmin ettim ama.. ^-^

      Sil
  2. Sanderson hiç okumadım ama diğer yazarlarımız ortak :D Bu arada mimi cevapladım ve seni başka bir mime mimledim -değişik bir cümle oldu- :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha, hemeenn bakıyorum :D Bu arada Sanderson'un kitaplarını muhakkak okumalısın bir ara ^-^

      Sil
  3. Brandon Sanderson benim listemde de var, gerçekten mükemmel yazıyor ya. ^-^
    Tolkien, Rothfuss, Marquez de öyleler. Seçim yapmak çok zor. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de enlerim onlar. Aralarında sıralama yapamıyorum ^-^

      Sil
  4. J.K.Rowling olamdna bu liste olmazdı.

    Brandon Sanderson'ı bu listelerde ikinci görüşüm. Yazarın kitaplarını okuma listeme almalıyım sanırım.

    Marquez'i listeme almadım ama kesinlikle kıskanılacak kitaplar yazıyor.

    Bu hafta ben de yazdım. Blogumdan okuyabilirsin. Bak bakalım ortak isimler var mı :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Epik fantastik deyince akla gelen başarılı isimlerden biri de Brandon Sanderson bana göre. Bir şans vermelisin bence Şule abla. Senin yazına da hemeenn bakıyorum :)

      Sil
  5. Agatha'yı çok beğeniyorum. Kralkatili Güncesi isim olarak duysam da yazarı ilk kez gördüm. Sanırım o da Martin gibi işkence çektirmeyi seviyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Agatha candır ^-^ Zaten Rothfuss'la Martin bu konuda ölümüne kapışır yani -,-

      Sil