2 Mart 2017 Perşembe

La La Land | Film Yorumu #29


Herkese merhaba. Bu aralar canım hiçbir şey yapmak istemiyor. Çabucak her şeyden sıkılıveriyorum. Kafa dağıtmak adına film izlemeye karar verdim ve yine anlık bir seçimle Oscar töreninde olay yaratan film La La Land'ı izlemeye karar verdim. 
Zaten belki olayı biliyorsunuzdur. İlk olarak 6 ödül kazanan La La Land en iyi film olarak duyuruldu ancak sonrasında hata yapıldığı açıklanarak ödülü Moonlight filmine verdiler. Düşünsenize ne kadar da kötü bir şey. Sonuçta o kadar sevincin, tantananın üstüne hata yaptıklarını açıklıyorlar.
Bunun yanı sıra Emma Stone da en iyi kadın oyuncu ödülünü aldı. Bence bu ödülü fazlasıyla hak etti de.
Tam da aradığım ayarda bir film bulmak da ayrıca bir şanstı benim için. Filmi hiç sıkılmadan, zamanı bile fark etmeden izledim.



Hayatlarının rotasını belirlemeye çalışan iki kişi: Mia ve Sebastian. Mia oyuncu olma, Sebastian'sa gücünü geleneksel Jazz'dan alan bir kulüp açma hayaline sıkı sıkıya bağlı. Ortak noktalarıysa, bu hayallerinin peşinden koşmaları. İşte bu iki tutkulu insanın yolları tesadüfler sonucunda kesişiyor. Sonrasında da onların kah alışılagelmiş, kah sıradışı olan aşklarını izliyoruz.

Öncelikle şunu söylemeliyim ki, oyuncu seçimlerine bayıldım. Bence kesinlikle Emma Stone'un en başarılı oyunculuk performansını bu filmde izledik. Ayrıca sesi de ne güzelmiş öyle.
Bir de Ryan Gosling var tabii. Jazz'a tutkulu müzisyen rolünü hakkıyla canlandırdığını düşünüyorum. Bir de o karizmatik duruşu yok mu..



Filmi gerçekten çok sevdim. Zaten bu tip müzikal filmleri seviyorum. Ama bazı müzikal filmlerde müzik geçişleri gerçekten iğreti durabiliyor. Ama bu durum La La Land için geçerli değil neyse ki. Ayrıca filmin soundtrack'ını dinleminizi şiddetle tavsiye ederim.




Sadece filmin son kısmına başlarda gerçekten sinir oldum. Hala da benimseyemedim o sonu ya, neyse artık. Ama sakinleşiyorum ve tabi ki kendime hakim olup bu konuyu kapatıyorum. Sadece beklenmedik bir son olduğunu söyleyebilirim.

Filmi hala izlemediyseniz, boş bir zamanınızda güzel vakit geçirmek için izleyebilirsiniz bence. Şimdilik hoşçakalın. Sevgiyle, güzelliklerle kalın. :)






12 yorum:

  1. Müzikleri müthiş gerçekten.
    "La La Land"in en büyük başarısı bence, müzikal sevmeyenleri bile sinema salonlarına çekmesiydi. Keyifle izlenen ve dinlenen bir film :)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müzikal sevmeyenlere bile kendini izlettirecek bir film kesinlikle :)

      Sil
  2. Çok hoş bir filmdi değil mi bende çok beğendim,birde Ryan Gosling'in üç ayda piyano çalmasını öğrenip hepsini kendisinin çalması da şahane bir şey :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo, onu bilmiyordum işte. 3 ayda o kadar harika piyano çalabilmek. Dilim tutuldu bir an. Bravo, bravo, bravo..

      Sil
  3. Filmi bende izledim. Oyunculuklar harika gerçekten. Sonundtrack hakkında konuşmaya bile gerek yok. Özellikle ''City of Stars''ın Oscar alacağını tahmin etmiştim. Oscar skandalı çok acayipti ama yapımcının görgüsüzlüğüne iyi oldu dedim bir yandan. Yine de o Oscar La La Land'ın hakkıydı. Neyse...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diğer filmi izlemediğim için ne söylesem boş olur ama gerçekten skandal olmuş. Müziklerini tekrar tekrar ve tekrar dinledim zaten :D

      Sil
  4. Oscar'daki durumu öğrenince baya kahkaha atmıştım ben,resmen Amerikan komedi dizisi gibi olmuş :D Ama Oscar'ın huyu böyle. Genelde en iyi film dalında beklenmedik filmlere verirler ödülleri.

    Güzel vakit geçirmene sevindim :) Sanırım ben izlemeyeceğim filmi, o kadar çok reklam yapıldı ki filmden çok soğudum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında çok gündemde olan şeylere karşı hep önyargım olur benim de. Dizi, film, kitap hiç fark etmez, başlayamam bir türlü. Ama boş bir zamanında, belki de kafa dağıtmak için filme bir şans verebilirsin bence :)

      Sil
  5. La La Land izlemek istedigim ilk uc arasinda ama izlemrye firsat bulamadim henuz. En en yakin zamanda izlemek icin can atiyorum cunku cok merak ediyorum, hele de boyle yazilari okudukca 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oldukça eğlenceli, romantik bir müzikal filmdi. Ben sevdim, umarım siz de seversiniz :)

      Sil
  6. Ben Oscarı izledim ve daha iyi filmler vardı diye düşünüyorum. Ama yönetmenin çok genç olması ve Oscar tarihinde En genç olarak Oscarı kucaklaması çok güzeldi. Ama bu şekilde olması aşikar Çünkü buram buram Siyasi kokuyordu bu sene .... Yine inat ettiğim ve izlemediğim film İnadımı kırıp inşallah izleyeceğim :)))) Teşekkür ederim paylaşım için İlkay .... :)))

    YanıtlaSil