5 Mart 2017 Pazar

Pazar 6'lısı | Kitap Adlarını Kitap Kurtları İle Değiştiriyoruz


Haftanın son gününden herkese merhaba :) Bu ayın temalarını görür görmez yazımı yazmaya başladım. Şu Pazar 6'lılarını gerçekten çok sevdim ben ya. Bu ayın temaları da birbirinden güzel. Göz atmak için TIK TIK  Neyse lafı fazla uzatmadan bu haftanın yazısına geçelim bakalım.
Bu haftanın konusu kitap isimlerini kitap kurtları şeklinde değiştirmek. Oldukça farklı ve eğlenceli olacağa benziyor.




1. Ölümcül Merhamet :  Ölümcül Kitap Kurtları
2. Kürk Mantolu Madonna :  Kürk Mantolu Kitap Kurtları
3. Vampir Akademisi :  Kitap Kurtları Akademisi
4. Bir Kadının Yaşamından 24 Saat:  Bir Kitap Kurdunun Yaşamından 24 Saat
5. Dövüş Kulübü:  Kitap Kurtları Kulübü
6. Tek İsim Tek Kader:  Tek İsim Tek Kitap Kurdu


Gözüme ilk çarpan kitapları yazdım açıkçası. Çünkü düşününce aklıma kitap ismi gelmedi, gerçekten şaka gibi. Oysa çok daha yaratıcı olacağımı düşünmüştüm ama neyse artık. Yine de içlerinden favoriniz hangisi oldu merakla bekliyorum.
Şimdilik hoşçakalın, musmutlu güzel günler. :)






16 yorum:

  1. 1 ve 4 numara favorim çok komik :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha, 4 numara benim de favorim :D

      Sil
  2. Çok eğlenerek okudum yazını İlkay, ellerine sağlık: D

    Kitap Kurtları Akademisi çok hoşuma gitti :D Böyle nasıl daha çok kitap okunacağını, yorumlanacağını öğreten bir akademi canlandı gözümde :D

    Kitap Kurtları Kulübünün ilk kuralı: Kitap Kurtları Kulübü hakkında konuşma... Kitap Kurtları Kulübünün ikinci kuralı: Asla ve asla Kitap Kurtları kulübü hakkında konuşma.. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha :D Sahiden ne de güzel olurdu öyle bir akademi. Ah ah! ^-^

      Sil
  3. Kürk Mantolu Kitap Kurtları hahahah çok iyi olmuş ya ne kadar da kokoş bir kitap kurdu :D

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel bir altılıymış :D

    YanıtlaSil
  5. En güzelleri almışsın resmen :D Şaka bir yana güzel de uymuş, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  6. Son adanın çocukları:Kitap kurdunun çocukları, Bir genç kızın gizli defteri: Kitap kurdunun gizli defteri, Türkçe'nin sırları: Kitap kurdunun sırları:) Bunlar da benim aklıma gelenler.Seninkiler daha güzel ama:) Emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Sizinkiler de fena olmamış ama :)

      Sil
  7. Bence en güzeli "Bir Kitap Kurdunun Yaşamından 24 Saat" olmuş. Yemek yeme, ihtiyaç giderme ve kitap okumayla geçen bir gün olurdu büyük ihtimalle :-)

    YanıtlaSil
  8. Vav. :D Liste çok güzel olmuş ya okurken çok sevdim, 3,4,6 falan hepsi ayrı güzel olmuş. ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Listeyi oluştururken iki saat kitaplığımla bakıştığım da doğrudur :D

      Sil