2 Haziran 2017 Cuma

Austenaton | Bir Jane Austen Maratonu


Herkese merhaba :) Harika bir etkinliğin duyurusuyla geldim bu sefer. Sevgili Periodic Library çok güzel bir etkinlik düzenlemiş. (Etkinliğin detayları için TIK TIK ) 
Siz tabi ki onun yazısını da okuyun ancak ben de elimden geldiğince etkinliği özetleyim ki aklınızda fikir oluşsun.
Aslında etkinliğin belli bir kuralı, şartı yok. Sadece Jane Austen'ı konu alan kitap, dizi ve filmleri yorumlayacağız etkinlik süresince. Yani herkes katılabilir.

Son günlerde Jane Austen takıntım depreştiğinden de olacak, ben de keşke böyle bir etkinlik düzenlesek diye içimden geçiriyordum doğrusu. Özellikle de Jane Austen Book Club'ı izledikten sonra böyle bir istek oluşmuştu içimde. 
Tam da Emma'ya başlamayı düşünüyorken böyle bir etkinliğin düzenlendiğinden haberdar olmak çok güzel oldu benim için.




Bunlar da benim vakti zamanında Jane Austen kitapları ve film uyarlamaları hakkında yazdığım yazılar. Tabi ki etkinlik dahilinde bir şeyler okuyup izledikçe yeni yazılar da gelecek.
Bence siz de katılın bu güzel etkinliğe. Ve tabi ki yorumlarınızı eksik etmeyin.
Şimdilik hoşçakalın. Musmutlu, güzel günler :)




6 yorum:

  1. Bol okumalı, izlemeli ve tabii ki en önemlisi Austenlı bir maraton olur umarım :))

    Austen külliyatını bir bitirelim bakarsın bizim de Austen Kulübümüz olur :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belli olmaz tabii :) Zaten ben de Austen kitaplarını okuyup bitirmek istiyordum artık, maraton da buna vesile olacak artık ^^

      Sil
  2. Bu maratona katılmayı düşündüm ama sanırım yine bağımsız ilerleyeceğim, kendimi zorlarsam keyif alamıyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de maratonlarla ilgili en büyük problemim çabuk sıkılmam. Bu maratonda da sınırlama var tabii ama kısmi bir sınırlama olduğundan zorlanacağımı düşünmüyorum. Mesela Yarıyıl Reading Challenge'a katılırken daha fazla tereddüt yaşadım. Ama emin adımlarla ilerliyorum ikisinde de, şimdilik :D

      Sil
  3. Ben de katılacağım etkinliğe ama daha yazısını yazamadım. Yazarın okuduğum kitapları ve onunla ilgili filmler var ama onlar blogum olmadan önceydi. Sen ne güzel yazılarını yazmışsın. Ben bundan sonrakileri yazacağım. Bence çok eğlenceli olacak :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çok eğlenceli olacak. İyi maratonlar :)

      Sil