20 Temmuz 2017 Perşembe

D&R İndirimi | Kitap Alışverişi #24


Ne demişler? 'Huylu huyundan vazgeçmez.' Bir alışveriş yazısından daha herkese merhaba :) Ama itiraf etmek gerekirse, yazmayı en çok sevdiğim yazılar da kitap alışverişiyle ilgili olanlar. 
Aslında gün içinde kitap almak gibi bir planım yoktu. Kendimi de çok iyi tuttuğum söylenebilir. Kitapsan'a girip de hiçbir şey almadan çıkmam benim için fazla cesurcaydı.



Burası Kitapsan'dan. Bu arada Kitapsan'da da 9.90 indirimleri var ama muhtemelen o an kitaplara fazlasıyla daldığım için fotoğraf çekmeyi unuttum. Ama Doctor Who kitapları indirimdeydi.



İşte bunlar da D&R indiriminden.



Bu arada Kitap Hırsızı da indirimdeymiş. Bence hazır indirimdeyken eğer gittiğiniz D&R'de bulursanız durmayın, gidin alın :)



Burası da takılı kaldığım, gözlerimden kalpler fışkırtan kısım. Ama sadece bu kadar -,-



Doğan Egmont'un sayfaları inceltebilme yeteneğine hayranım. Acaba daha ne kadar inceltecekler şu kitapları? -,-



Bunlar da aldıklarım. Ve evet o kadar indirim indirim dedim de indirimden hiç kitap almadım. Yok mu koca bir alkış? -,-
Bu arada en öndeki pembe ve kedili olan tatlı şey bir defter. D&R'ye en son gittiğimde alamamıştım da aklımda kalmıştı. Almak bugüne kısmetmiş.

Elimdeki Zweig kitapları da bitmek üzereyken stoğuma yeni kitaplar ekledim. Fark ettim de ikisi de bu yıl çıkan kitaplar. (En azından İş Bankası'ndan diyelim.) Özelikle de son dönemde Zweig kitapları ne çok okunuyor. Gerçi okumak güzel şeydir. Zweig okumak daha da güzeldir :)

Beyaz Geceler de merak ettiğim bir kitap. Yazarın baba kitaplarının yanında kıyıda köşede kalmış olabilir ama sonuçta Dostoyevski'den bahsediyoruz. Seveceğimi umuyorum.



Bunlar da kardeşimin aldıkları. Ama muhtemelen ondan önce ben okuyacağım :) 
Bu arada Gülümse çizgi roman tarzında bir kitap. 



Çizimleri de güzel gibi.



Hatta bu gece bile başlayabilirim :)

Neyse, şimdilik hoşçakalın. Bol kitaplı, musmutlu günler :)






12 yorum:

  1. Aaa bak dün D&R'a gittim, Kitap Hırsızı yoktu. Çok övüldüğü için merak ediyorum :).
    Gerçekten Zeig kitapları Instagram'da da çok moda :). Ben de çok görüyorum. Hatta Satranç kitabını sevip okudum o kadar gördükten sonra gitti bir tane aldım, daha okuyamadım. Bu aralar okuyamıyorum genel olarak zaten :).

    O keçeden ayracı sen mi yaptın? Çok güzelmiş Holmeslu. İyi bir fikir ben de yapayım kendime :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer indirimde bir yerde karşına çıkarsa bence mutlaka almalısın. Ama sen yine de beklentisiz başla ki daha çok sev :) Ben de Zweig'dan ilk Satranç'ı okumuştum. Sonra arkası gelmişti zaten ^^ Bu aralar ben de okuyamıyorum. Zaman bulunca da okuyamıyorum, o da ayrı sorun. Böyle dönemlerde genelde manga falan okurdum ama manga fiyatları da almış başını yürümüş gitmiş. O yüzden manga stoğum da bitti ve muhtemelen yakında yenilenmeyecek -,- O yüzden elim Gülümse'ye gidiyor ya bakalım :) Veee hayır ayracı ben yapmadım. Kitabın içindeydi ama ben de çok sevdim. Keçeden ayraç yapma fikri benim de aklımda. Sana da kolay gelsin :)

      Sil
  2. Artık D&R'a girmeme kararı aldım. İndirim görünce dayanamıyorum. Geçen hafta gittim dört kitap aldım. Gerçi hepsini %50 indirimle almış oldum ama böyle kaçamaklar yaptıkça okunacak kitaplar bitmiyor.

    Stefan Zweig'in popülerliği arttıkça İş Bankası yazarın yeni kitaplarını çıkarıyor. Aslında birkaç öyküsünü bir araya getirip basabilir ama bunun yerine 50-80 sayfalık kitap olarak basıyor. Neyse ki kitaplar pahalı değil. Benim Zweig stoğumun bitmesine 3 kitap var. Onlar bitince ben de yenilerini alacağım :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle. Her ne kadar almayacağım desem de en az bir kitap almadan çıkamıyorum mağazadan -,- Zweig öykülerinin birleştirilmesi konusuna da kesinlikle katılıyorum. Sadece Mürebbiye isimli kitabında 4 öyküsü bir aradaydı. O da öyküler çok kısa olduğu için muhakkak. Zaten buna rağmen kitap da kısacık. Her şeyin dönüp dolaşıp maddiyata bağlanması çok üzücü. Ama biz de dayanamıyoruz alıyoruz ne yapalım :)

      Sil
  3. Gerçekten de huylu huyundan vazgeçmezmiş. İyi ki böyle güzel huyların var.:) Kitaplarda al beni oku diyor sanki.

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel kitaplar almışsın. Bende geçen bir kitap aldım ertesi gün indirime girmiş çok şok oldum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok kötü bir durum öylesi. Aynısı benim de başıma gelmişti. Hem de birkaç defa -,-

      Sil
  5. Gözlerimden kalpler çıktı :D D&R'a gidemiyorum çünkü sevgili memleketimde D&R YOK!! Aldıklarından sadece Beyaz Geceler'i okudum ve çok sevmiştim. Dostoyevski kitapları içinde benim için özeldir. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen sevdiysen ben de muhakkak severim o zaman :) D&R iyi, güzel, belki ara sıra indirimli olsa da genelde pahalı. O yüzden sahafları tercih ederim ben ^^

      Sil
  6. Ay Işığı Sokağı'nın kapağı muhteşem :) Defter de çok şirin ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok sevdim :) İkisini de :D Böyle defterlere ihtiyacım oluyor hem.

      Sil