6 Ağustos 2017 Pazar

3 Doğru, 3 Yalan | Pazar 6'lısı


Bir Pazar 6'lısından daha herkese merhaba :) Bakmayın bu enerjik hallerime. Aslında hiç mi hiç enerjik değilim. Bir haftada resmen pestilim çıktı. Öncelikle dershanem başladı. Evet, hem de yazın bu sıcağında. Ama gitmek zorundayım el mecbur. Ve bunun yanında başka başka sıkıcı mevzular da var. Sanki birileri beni dört bir yanımdan ayrı ayrı yerlere çekiyor gibi hissediyorum. Gerçekten çoook bunaldım. Dolayısıyla kitap okumaya da zaman bulamıyorum. Aman canım, bunlar da geçer diyelim ve yazımıza geçelim efendim.
Bu haftanın konusu '3 Doğru, 3 Yalan!' Yani kendimle veya kitap - dizi - film herhangi bir konuyla ilgili bazı bilgiler vereceğim ve sizler de bu bilgilerin hangilerinin doğru hangilerinin yanlış olduğunu anlamaya çalışacaksınız. Bu arada Pazar 6'lısının Ağustos temalarını merak edenler Sevgili Periodic Library'nin  şu yazısına (TIK TIK) göz atabilirler.
O zamaaann haydi başlayalım :)


1. Supernatural dizisinde Misha Collins 4. sezonda diziye ilk katıldığında diğer oyuncular tarafından fena halde dışlanmıştır.

2. Kendi paramla aldığım ilk kitabı inatlaşma uğruna almıştım.

3. İyimser bir insanım.

4. Herhangi bir spor dalıyla ilgili maç izlemeyi çok seviyorum.

5. Kerevize bayılırım.

6. Harry Potter'ın tüm kitaplarını okudum.


Eveett, az biraz saçmalasam da bu yazının da sonuna kazasız belasız geldik. Bu haftanın Pazar 6'lısında neler yazılmış henüz okumadım. O yüzden ne yazacağımı da bilemedim açıkçası. Bu arada doğru ve yanlış sayısı eşit değil. Yani hepsi doğru da olabilir yanlış da. Ya da aralara dağıtmışımdır doğru ve yanlışları bilemiyorum ^^ Haydi bakalım yorumlara. Tahminlerinize kuvvet :)

Şimdilik hoşçakalın. Musmutlu, güzel günler :)





20 yorum:

  1. Senin adına 3,4 ve 6'nın doğru olduğunu düşündüm bir an.Ama diğerleri hakkında bir yorum yapamayacağım.Kendi adıma kerevize de bayılırım.:) Mutlu pazarlar diliyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Musmutlu günler dilerim ben de :) 1 doğru 2 yanlış tahmin desem :) Ama cevapları söylemeyeceğim onun için ayrı yazı paylaşacağım çünkü ^^

      Sil
  2. Gerçekle yalan sayısı eşit olmayınca zorlaşmış ama bayağı :D Başlık 3 doğru 3 yalan olunca ona göre tahminlerimi yapmıştım :D

    2, 3, 6 doğru gibi geliyor. 1'i de daha önce hiç duymadım, yalan gibi geliyor ama emin de olamadım :D Gerçekse çok gülerim, bayağı çocukça bir hareket çünkü :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu da benim hilem olsun :D Cevapları söylemeyecektim ama benimle ilgili olmadığından hadi söyleyeyim. 1. doğru. Bana da arkadaşım anlatmıştı :D

      Sil
  3. 3 ve 6 bence dogru. 3. dogru hakkinda bir sey diyemedim. :D

    YanıtlaSil
  4. 3 ve 6 doğru gibi :). Kerevize ben bayılırım sen de İzmirlisin seviyorsundur belki ama sevmeyebilirsin de yazdığına göre :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında ipucunu güzel yerden yakalamışsın. Kereviz candır :D

      Sil
  5. Bence 2-3-6 doğru gibi, bence 1 yanlıştır ya kendisini çok severim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Misha'yı ben de çok seviyorum. Masmavi gözleriyle yavru kedileri anımsatıyor bana :D Ama 1. doğru bir cümle ^^

      Sil
  6. 1 doğru gibi, duymuştum sanki öyle bir şey. Yanılıyor da olabilirim.
    2 3 doğru, 4 yanlış, 5 6 doğru. Tamamen içgüdümle yazdım. Blogunda yeni olduğum için. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yanılmıyorsun ^^ Aslında çoğu cevabın doğru, iyi tahminler yapmışsın ama 2 hatan var ^^

      Sil
  7. 1 ve 3 yanlış, geriye kalanlar doğru? Bu arada sayı konusunda işi zorlaştırmışsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hataların olsa da sana koca bir yıldız veriyorum. Herkes beni ne de çok iyimser sanıyormuş. Öyle bir izlenim verdiğimi düşünmemiştim oysa ki. Aslında tam bir hayalperest olmama rağmen acayip karamsar bir insanım -,- Ama olsundu, doğru yanıt :)

      Sil
  8. 4,5 yanlış 3 ve 6 doğru bence. Diğerlerini bilemiyorum :-)

    YanıtlaSil
  9. Bu fikri bulana helal olsun valla :)ama benden yorum cikmaz. Ziyaret etmek icin geldim :)

    YanıtlaSil
  10. 2,3,5 yalan gerisi doğru diyorum ama kararsızım çok. fakat 3'ün kesinlikle yanlış olduğuna eminim, sen de benim gibi melankolik bir insansın bence :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İştee beklenen cevap :D Kesinlikle melankolik biriyim :D

      Sil