10 Ağustos 2017 Perşembe

Lights, Camera, Action! | Pazar 6'lısı


Herkese merhabalar efendim :) Evet bugün günlerden pazar değil, ancak kendimi tutamadım işte. Hazır boş vakit bulmuşken yazımı yazayım bari dedim ve sonrasında da yayınlamadan duramadım. Neyse, bu haftanın Pazar 6'lısının konusu çok hoşuma gitti. Sizin de beğeneceğinizi düşünüyorum. Bir kitap seçip o kitabın oyuncularını kendime göre belirleyeceğim. Bakalım ortaya neler çıkacak? İnanın ben de çok merak ediyorum :)



Veee benim seçtiğim de Ay Günlükleri serisi. Bol karakterli bir seri olduğundan oyuncu seçimi benim için biraz zorlu olsa da az çok üstesinden geldiğimi düşünüyorum. Haydi başlayalım bakalım :)



Cinder - Jenna Coleman

Namı diğer Doctor Who'nun Clara'sı. Cinder bana hep masumiyeti çağrıştırıyor nedense. Jenna'da kocaman kahverengi gözleriyle bana o sıcaklığı verdi gibi.



Kai - Eiji Wentz

Kai için gerçek hayattan birini model olarak bulmak düşündüğümden de zormuş. Eiji Wentz birçok kişi tarafından Cehennem Makineleri'nden Jem karakteri için düşünülse de, bence pekala Kai için de uygun oldu.



Scarlet - Melissa Benoist

Tabi kızıl saçlı hali. Bu arada Supergirl'in başrolü Melissa Benoist.



Wolf- Theo James

Aslında Wolf da oldu olmadı arası bir şey oldu ama Theo'nun sert bakışları Wolf'a uygun gibi, ne dersiniz?



Cress - Johanna Braddy

Aslında hayalimdeki Cress tam olarak Johanna Braddy değil. Hatta Cress olabilmesi için ideal olan tek fotoğrafı da bu bana göre. Ama acısa da öldürmez modundan şaşmayarak oyuncu seçimlerimize devam ediyoruz -,-



Thorne - Sam Chaflin

Aslında öncesinde Blindspot'tan Luke Mitchell'in eski hallerini düşünmüştüm ama sonrasında, artık ilham mı geldi nedir aklıma bir anda Sam Chaflin düştü. İyiki de düştü diyelim ^-^



Winter - Kaya Scodelario

Listedeki içime tam anlamıyla sinen sayılı isimlerden biri Kaya Scodelario. Tabi simsiyah göz makyajlı, elinde sigaralı hallerinden bahsetmiyorum. Daha cici, daha masum halleri Winter için tam olarak aklımdaki görüntü.



Jacin - Jake Abel

Aslında Jake Abel da içime sinen bir isim oldu. Masmavi gözleriyle hem derin, hem de az biraz soğuk bakıyor. Tam olarak Jacin'in tarifi değil de nedir?



Levena - Eva Green

Veee son isim: Kraliçe Levena. Ancak ilk olarak karar verdiğim isim de yine Levena oldu. Eva Green tam olarak aklımdaki Levena kalıbına uyuyor.


Benim oyuncu seçimlerim bu şekildeydi. En azından bazı yapımcılar gibi sarışın birini esmer, esmer birini kızıl olarak seçmedim. Bu da bir şeydir değil mi? -,-
Bunlar bir yana listemi oluştururken gerçekten çok eğlendim. Kafa dağıtmak için de iyi oldu benim adıma. Sana çooook teşekkürler Sevgili Periodic Library :)

Ama en çok merak ettiğim sizin yorumlarınız. Listemi nasıl buldunuz? Siz hangi karakterleri seçerdiniz? Buyurun yorumlara efendim :)
Ayrıca seriyi okumadıysanız ve bu tür fantastik kitapları seviyorsanız Ay Günlükleri serisini de kesinlikle seveceksinizdir. Seride genel olarak masalların gelecek zamana uyarlanışını okuyoruz.
Neyse, şimdilik hoşçakalın. Musmutlu, güzel günler :)





18 yorum:

  1. Nə maraqlı fikirdir bu. Əminəm əyləncəlidir də eyni zamanda. Kaş ki serini oxumuş olsaydım. O zaman daha çox zövq alardım yazınızdan. Sevgilər.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de yaratıcı ve yazması eğlenceli bir yazıydı. Beğenmenize çok sevindim :)

      Sil
  2. Açıkçası seriyi okumadım, bu yüzden kapsamlı bir yorum yapamayacağım ama listeyi sevdim :) Özellikle Sam Chaflin kısmını çok sevdim ^_^ Bunun dışında, evet, Theo James sert bakışlı biri haklısın :) Ne diyelim, eline sağlık! ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle bir uyarlama gerçekten de olsa ve Thorne'nu Sam Chaflin canlandırsa gözümü kırpmadan izlerim :D Beğenmene çok sevindim. Seriyi de öneririm :)

      Sil
  3. Ya yapılsın çekilsin şu seri film olarak :) Huhu sesimizi duyun hazır İlkay oyuncuları da seçmiş :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi ama? Organizasyon hazır yani :D

      Sil
  4. Çok severek okuduğum bir seriyi seçmişsin. Zamanında en yakın arkadaşımla birlikte biz de seriye oyuncular seçmiştik :'))
    Wolfla, Thorne'a bayıldım :D Wolf için benim gözümün önüne Lux serisinin kapaklarındaki model geliyor nedense. Çok da beğenmiyorum aslında modeli ama bir kere kafama yerleşmiş o şekilde :D
    Kai için Kim Bum'un genç hali de düşünülebilir sanki :D
    Cress içinse Lily James ya da Elle Fanning diyorum ben de :D İkisi de böyle mini minnoş insanlar :D
    Eva Greeni biz de düşünmüştük Levana için. Supernaturaldaki Abaddon ile Natalie Dormerdan da çok güzel Levana olur ama seçim yapamıyorum aralarında :D

    Keyifli bir yazı olmuş, ellerine, seçimlerine sağlık ^____^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tüh ya Kim Bum nasıl aklıma gelmedi? Supernaturaldaki Abaddon benim de aklıma geldi aslında ama Eva Green'in oyunculuk anlamında daha çok beğeniyorum. Senin önerilerin de sanki yazıyı tamamladı gibi :) Keşke aklı başında yapımcılar şu işe bir el atsa ^^

      Sil
  5. Kitabı okumadım, bilmiyorum fakat Eva Green Kraliçe için mükemmel bir seçim olmuş. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de Eva Green'de tam bir kraliçe edası var ^^

      Sil
  6. Arada saçmalamak lazım blogunu keşif etkinliğinden geliyorum, ve sizi takibe aldım. bende beklerim, sevgiler...
    www.soslubadem.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiimm :) Bloğunuza göz atıyorum hemen ^^

      Sil
  7. Merhaba, keşif etkinliğinden geliyorum, ve sizi takibe aldım. Ben de beklerim, sevgiler...
    https://sertacsamur.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  8. Sadece serinin ilk kitabını okuduğum için çoğu karakteri tanımıyorum :(( Ama geneli sevdiğim oyuncular, güzel olur bence :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adamakıllı bir Thorne karakteri bulsunlar bana yeter. Hatta onlara listemi bile veririm, tüm organizasyon düzenleme benden, bütçe onlardan :D

      Sil
  9. Seriye daha başlamadığım için oyuncu seçimleri hakkında bir şey diyemem ama Sam Chaflin'in olduğu bir filmi kesin izlerdim :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten Sam Chaflin, Sam Chaflin olduğu için izlenmeye değer ^^ Bir de Thorne gibi bir karakteri canlandırsa tadından yenmez :)

      Sil