31 Ağustos 2016 Çarşamba

Yaz Sonu Mimi!

Herkese merhaba.:)
Öncelikle beni Yaz Sonu Mimi'ne etiketlemiş olan Khaleesi'ye çok teşekkür ederim. Canımsııınn.:) Evet şimdi de gönül rahatlığıyla mimimize geçebiliriz. Valla yaz ne ara geldi de bitti hiç anlayamadım. Yazın getirdiği bunaltıcı sıcaklardan da hiç haz etmem, hatta yazı sevmem bile ama yaz kendiyle beraber tatili de götürünce içim cız ediyor işte. Güle güle doyumsuz uyku, sınırsız internet ve kitap kahve ikilisi. Hoşgeldin bir dünya kabus. Bunun dışında sonbaharın serinliğini de iple çekmiyor değilim hani. Anlayacağınız şu an kendimle çelişiyorum, boşverin. -,-




1) Bu yaz okuduğun en güzel kitap: Elantris

2) Bu yaz keşfedip okuduğun en güzel kitap: Kırmızı Pazartesi

3) Bu yaz okuduğun ve sana en büyük hayal kırıklığını yaşatan kitap: Ben, Earl ve Ölen Kız

4) Bu yaz izlediğin en güzel film: Forrest Gump

5) Bu yaz dinlediğin en güzel şarkı: Sting - Shape Of My Heart

6) Bu yazı bir kelime ile tarif et: Hızlı!



Ben de Okuyan Muggle  ve  Büyülü Ayraç'ı mimliyorum. Ayrıca mimi yapmak isteyen herkes de yapabilir tabi ki. Yorumlarınızı bekliyorum. Bol kitaplı, güzel günler. :)













6 yorum:

  1. Vallahi ben bu yaz sıcaklardan o kadar sıkıldım ki bir an önce kış gelsin modumdayım :D Normalde çok seviyorum yazı, sıcaklar da pek bezdirmiyordu ama bu sene, yandım kül oldum sanki :D Mim için çok teşekkür ederim, kitaplarla sınırla kalmamasına çok sevindim ayrıca :D Hemen yapacağım ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek efendim.:D Aynen ya, sıkıldım artık sıcaklardan ben de. Üşümeyi özledim. Kışın da tam tersini söylerim ama o başka konu.^^

      Sil
  2. İkimiz de kendimizle çelişiyoruz :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen aynen.:D Beni memnun etmesi zor ne yapalım? ^^

      Sil
  3. Mimlenmişim heyoo en kısa zamanda yazımı yazacağım çok teşekkürler =))

    YanıtlaSil